Poslední recenze (19)
Motel smrti (2007)
Super, byl jsem u toho přikovaný od začátku do konce. Jako thrillerový horor Vacancy funguje bezvadně. Všechno vyvážené: herci, prostředí, atmosféra, napětí... To, co jsem od filmu očekával, se mi dostalo.
Krysař (1985)
Moc se mi líbilo to pokřivené město a gotický Krysař sám, ale nevím, celkově mě to nějak iritovalo; díval jsem se na hodinky, kdy už bude konec. Kdyby to mělo 30 minut, dávám vyšší hodnocení.
Temná voda (2002)
Výborné! Jak už bylo řečeno, začátek pomalejší, ale aspoň se člověk podívá, jak to chodí v Japonsku... potom začíná mrazit a poslední půlhodina je opravdu strašidelná a napínavá. Kamera, lokace na jedničku. Spíš než lekačky nabízí film pořádnou nadpřirozenou hrůzu.