Recenze (107)
Sebevražedný oddíl (2016)
Očakávania asi predčili celý dej filmu,čo je škoda,čakala som kopec smiechu,no až na pár vtipných hlášok od Margotky,to bolo suché...zachránila to dobrá hudba.
Sedmero krkavců (2015)
Krásne spracované ,ľahke fantazy,skôr pre dospelých ako pre deti.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Krásny obraz spoločnosti,a toho ako netreba ľudí zaškatuľkovať
Hanebný pancharti (2009)
V tejto póze sa Brad Pitt páči aj mne,takže hodnotím veľmi pozitívne
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Konečne som mala možnosť ich vidieť,skvelé výkony,perfektné repliky
Koření života (2007)
Oddychovka
Enderova hra (2013)
Konečne niečo iné,originálne.
Tísňová linka (2013)
Predvidatelné,miestami trochu nuda
Matka Tereza (2006)
Nie je moc kvalitný,ale moje deti ho majú rady.
Babovřesky (2013)
Nebolo by to také zlé,keby to bolo o hodinu kratšie...