Recenze (312)
Carrie (2013)
Carrie, nothing less and nothing more. Aneb poměrně koukatelný čajíčkový horror. Taková sonda do pošahané americké kultury :- )
Rivalové (2013)
Akorát ta milostná scéna se sestřiškou v nemocnici mi přišla jak z levnýho pornofilmu...
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Jako malej sem čtyřlístek hodně četl ...ale houby si pomatuju, takže není s čím srovnávat... Film mi přišel docel průměrný, trošku bez nadledu.Taková pěkná neškodná pohádka na nedělní ráno. Pro mě asi nelepší moment -policajti v autě na náměstí ...hezký jsou ty archteypy jak Táborský mluví sluhu, Lábus padoucha a tak... PS: Fifinka je fakt kus, to by si jeden nechal říct... :-)
Kmotr II (1974)
Marlon Brando mi skutečně chyběl...
Hlavní zprávy (1997) (pořad)
Běžně nehejtuju...Dneska jsem ale viděl zprávy na Primě(ani ne celý), radši bych aby na zeměkouli spadl meteorit který by ji zničil a na ten by spadl další meteorit kterej by zničil ten co zničil Zemi. , než si je pustit znovu. Krimizprávy- koncentrované zlo . ViP- blbost pro PiPky. Zprávy z vili- To si dělaj PRDEL? Davaj tam vůbec ještě sport a klasický (ač aušusový) zpravodajství jako na Nově? ...ty hraný zcénky vyloženě nechutně upravený počítačem?.... zvracim, ani jsem nestihl doběhnout k zachodové míse... Nejsmutnější je že je to obraz naší společnosti a zároveń ji to formuje tak,že se dál topí do sraček....
Televizní noviny (1994) (pořad)
Ted jsem to hodnocení hodně přestřelil , ale musel jsem. Ne, nemiluju Lucku Borhyovou,ale potřeboval jsem zdůraznit, že na Primě jsou ty zprávy ještě větší hovna...
Události (1993) (pořad)
Vlastně jediné zpravodajství v ČR, které není s čím srovnávat...
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Jako malej sem na to koukal, ale netroufám si po těch létech hodnotit...
Star Trek: Do temnoty (2013)
NÁZOR FANOUŠKA NOVÉHO STARTREKU : Velkolepé komorní sci-fi drama NÁZOR ODPŮRCE STARTREKU: Díky nepřiznané homosexualitě je Spock uzavřený a řeší svou vlastní identitu. Celý film pohání jeho hlavní motivace šoupnout ho tam kapitánu Kirkovi (Robert Pattison+blue photoshop eyes). Jenže zhrzený milenec (Benedikt Cumberbatch) Spocka stále miluje a tak se rozjíždí nečekané události... MŮJ NÁZOR: ...Ale tak je to vlastně docela příjemná sci-fi podívaná v letošní letní sezoně... 3,5*
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
Pravdou je, že erotiky si zde užijete asi tak jako v průměrné epizodě Krtečka. Natočili průměrně nezáživný film o filmu který byl na svou dobu nadprůměrně záživný.