Recenze (65)
Zlatá devadesátá (2023) (seriál)
Bohužel, klasický Netflix, vše musí být barevně vyváženo a nesmí samozřejmě chybět gay. Naštěstí se to tam řeší jen jeden díl. Jinak mi to místy přišlo dost "umělé". Nebýt postav ze 70, tak bych to nedokoukal a hvězdy jsou hlavně za ně. BTW., taky vám neseděl dabing k Donně?
Jak jsem poznala tvého otce (2022) (seriál)
První dva díly mě moc, spíše vůbec, nenadchly, ale dám tomu šanci a jako fanda "mamky" (a Hillary) první sérii "taťky" dokoukám. Vyjadřovat se ke splněným normám ohledně obsazení zatím nebudu, počkám si, až se tam objeví zbytek z LBQHDIFBSODNFDBAO, či jak tak zkratka aktuálně vypadá.
K zemi hleď! (2021)
Zábavná věcička, plná dnešních "klasik". Pobavilo. PS: dokoukejte oboje titulky (tedy i ty dlouhé) až do konce 😉
Ted Lasso - Hlava (2021) (epizoda)
Nejhorší epizoda zatím 😕
Tým (2021) (seriál)
Nejvíc to kazí ten umělý smích v pozadí. Za mě těch 70, rozhodně zkouknu druhou řadu (když bude). Nejoblíbenější postava je jednoznačně Chuck.
Vánoce u našich (2019) (seriál)
První série potěšila, norština je sladká na poslech (rozuměl jsem tak 2 slova a to ještě špatně :D) A byť jsem průběžně na 4 hvězdách, pokud mě druhá série vtáhne a pobaví jako první, dostane čistého búra. Po dlouhé době seriál, co mě láká pustit si ho znova.
O Vánocích (2020) (seriál)
Mohlo to skončit o 20 minut dříve, ale líbilo se mi to.
Princezna z cukrárny: Zase vyměněná (2020)
Za jedničkou trošku zaostává, ale více Vanessy přineslo více hvězdiček ;)
Princezna z cukrárny (2018)
Klasická Netflix romantika, člověk se už na začátku zasekne na umělým pozadí a na konci si řekne, že to sice bylo sladký, ale stále umělý, asi jako dort z obchoďáku. Ale na druhou stranu, já tyhle slaďárny žeru, takže 3* jsou fér.
Sváteční rande (2020)
Oddychovka, neurazí, ale na druhé zkouknutí to není. Koukal jsem hlavně kvůli Emmě.