Recenze (65)
Noční návštěva (2020)
Rozjezd zajímavý, pak už jsem byl líný to vypnout. Dalo se to dokoukat, ale mohlo to být mnoooohem lepší.
Zpátky do školy - Moderní vedení války (2010) (epizoda)
Boží
Lajna (2017) (seriál)
První série byla docela jízda, druhá takový pomalý skluz s občasným světýlkem. Doufám v třetí sérii.
Vánoce u našich - Konečně Vánoce (2019) (epizoda)
Konec ve mně vyvolal pár nepublikovaných slov 😄 Ale i celý díl zachránil. Jsem zvědav, jak dopadnou příští Vánoce.
Vánoce u našich - Bolest v srdci (2019) (epizoda)
Díl, co všechny mé "jasné" předpoklady rozprášil. Už mi zbyla jen jedna verze :(
Vánoce u našich - Cukr, miláčku? Cukr, tatínku? (2019) (epizoda)
Tak to byla sauna snů 😄
Vánoce u našich - Intenzivní randění (2019) (epizoda)
Potřebujete rozbor filmu Láska nebeská? Tady ho najdete :D. Disko bylo super. Celkově mě to zatím chytlo víc, než jsem si myslel.
TIKI-TAKA (2017) (pořad)
Jak už tu je zmíněno, záleží na hostech. Témata jsou většinou ok. Svěcený to dobře vede. Líbilo by se mi větší zapojení diváků, resp. jeden host vždy z řad fanoušků. (co není "celebrita").
6 underground: Tajné operace (2019)
Přišlo mi to až moc dlouhé. Jediný bonus byla těla, která lítala všude kolem.
Everything Sucks! (2018) (seriál)
Celkově hodnotím velmi dobrá podívaná. Jen škoda, že to Netflix zabalil.