Recenze (468)
47 róninů (2013)
Překvapivě pěkná fantasy která ctí poetiku japonských filmů,
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Chvílemi víc než buranské, ale plné odkazu a nekorektní zábavy...
Bitevní loď (2012)
Bez tech casto az zbytecne casto zpomalovanych efektnich explozi by to bylo na jedinou hvezdicku za mimoradnou tupost i zaverecne zapojeni stariku veteranu, kdy se to naplno promenilo ve skolni besidku... Debilita na ntou a to i ve srovnani s Pacific Rim...
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Triky na 4 hvezdy nejmin, skvela akce, ale tech nesmyslu ve scenari je tolik, ze se to snad ani nemuze odehravat na Zemi.
Enderova hra (2013)
Není moc filmů, u kterých musí člověk po skončení přemýšlet, zda se mu líbily. Já nevím. Technicky to není špatné a ty psychologické linky jsou super, ale zároveň to je sterilní. Je hloupé, že tomu filmu nemám moc co vytýkat (snad až na fakt, že lidstvo se rozhodne, že vloží osud rukou do dětí, kterým pak dá velení nad vesmírnou flotilou - typický příklad jak by lidstvo určitě nikdy neřešilo žádný konflikt, ale třeba se jedná jen o nějakou zkratku z knihy).
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Je to takové efektní a pitomé... Natolik, že tentokrát vynechám komentář. Casting se povedl asi jen v pripade upiru.
Van Helsing (2004)
Je to nehorázně špatné i ve srovnání s Ligou Výjimečných. Herce lituju, to nešlo uhrát a obsazení Drákuly (byť mám jinak toho herce rád) je stejně mimo jako scénář, dialogy a vlastně všechno...
Muž z oceli (2013)
Na to že zrovna superkladný Superman patří k mnou opomíjeným postavám comicsového světa to byla pecka.
Mrtví a neklidní (2013)
CITACE: "Fajn, když si odmyslím, že zombie se prostě vyléčit nedá, je to vážně skvělej film." Když si neodmyslím, že zombie v reálném světě neexistuje, tak nevidím důvod, proč by neměla jít vyléčit...
Místy oblačno (2011)
Existuje pár lepších gay filmů. Ale u žádného z nich jsem se tolik nenasmál. Úžasná Olympia Dukasis...