Recenze (1 103)
The Playlist - Průmysl (2022) (epizoda)
Po uvodní epizodě zklamání. Možná mně jen nesedla hlavní postava.
The Playlist - Vize (2022) (epizoda)
Geniální začátek.
The Playlist (2022) (seriál)
Shlédnuto za jeden večer. První epizoda je geniál, druhá trochu ztrácí. Poté se to zvedne a poslední trošku zklamání. Jako celek působí hodně filozoficky, donutí přemýšlet. Přesto nevnucuje žádný názor. Není plná gender ani rasových eko kravin. Příjemný seriál.
Andor - Demonstrace síly (2022) (epizoda)
Sice utahané, ale ukazuje zrádnou pomalou změnu z Republiky na Imperium. Děsivě Orwellovské.
Poslední noc v Soho (2021)
Hodně překvapivé, bavilo mně to. Podle mě filmařský styl devadesátek, jsem rád, že i dnes se točí zábavný chytré filmy. Pozvolný rozjezd. Naprosto famozní hudba co vás vtáhne do děje a nepustí.
Případy 1. oddělení - Střihač (2022) (epizoda)
To finále bylo perfektní :-)
Andor - Narkina 5 (2022) (epizoda)
Na jednu stranu trochu nuda, chybí trošku akce Hvězdných válek. Na druhou stranu perfektní, děsivé, totalintí imperium. Bezmoc a tímpádem a vzestup Rebelie. Doufám, že v příštím díle se to zase rozjede=)
Případy 1. oddělení - Romeo a Julie (2022) (epizoda)
Polívku můžete milovat anebo nenávidět. Ale jedno se mu musí nechat. Je to Pan herec. Skvělý díl, který táhne hlavně Polívka. Nadpůměr české tvorby, žádné trapné vtipy. Skvěle sem si to užil.
WeCrashed (2022) (seriál)
Nikdy předtím jsem o "WE" neslyšel. S českou doručovací společností WEIDO nemá nic společného. Některé epizody slabší, některé zábavnější. Určitě návykové. Někdy Jareda Leto milujete někdy byste ho chtěli zabít, ale takový asi už Adam je. Rebekah je otravná postava, zobrazení te současné nejhorší eko/bio feministické ublížené hloupé kravky. Ale je perfektně zahraná Anne Hathaway. Člověk tomu až nemůže věřit, ale pustil sem si rozhovor a ona je fakt taková anorektická ublížneá pi*da.
Andor - Oko (2022) (epizoda)
co tomu vytknout? nic prostě nic. Dokonalost sama. Ten nejvíce okrajový seriál SW je vlastně nejelpší, trochu smutné.