Recenze (31)
Vrána (1994)
s dnesnymi "komiksovkami" neporovnatelne.. a ozaj velmi dobra hudba Cure
3-iron (2004)
hlavny hrdinovia bez slova.. podla mna originalne (osobne som nic podobne nevidel az do takejto miery) ..fakt pekny pribeh, toto som od toho vazne necakal.. roztapal som sa cely film a hlavne nakonci.. neuveritelne
Městečko South Park (1997) (seriál)
vtipne, haluzne, blaznive.. narez jednoducheho humoru
Simpsonovi ve filmu (2007)
vazne smiechy :D ..minimalne tak dobre ako vydarenejsia serialova cast
Simpsonovi (1989) (seriál)
kult (pokemoni bol 2 rocny osial, simpsonovci uz 20 rocny :)).. sice south park miestami vtipnejsi, porovnavat to nejde.. tu vidiet vyssiu uroven humoru.. inteligentneho
Píseň pro Briana (2001) (TV film)
ozaj silne.. podla mna emocionalna bomba :)
Vzpomínka na Titány (2000)
sportove dramy, to je moje... ozaj jedna z tych (naj)lepsich
Štěstí na dosah (2006)
emocionalne silne.. a mne to prislo skutocne.. kto nieco podobne nezazil, nemoze takyto pribeh rozpravat.. a smithovci su vazne super
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
skoro ruka v ruke kracajuci silny pribeh ako Shawshank...
Kolja (1996)
tak toto uz je ina vec.. vacsina scen velmi dobrych... ostatne su perfektne ;) Jak v noci pocuvali radio a ten chlapik si zacal obuvat ponozky hovoriac:"ja ti rikam Franto, uz je to tady" :D