Recenze (1 259)
Banánový Joe (1982)
Rozdělit dobře fungující duo Spencer a Hill je docela chyba. I tak jsem se ale místy zasmál takže 50%.
Návrat k vítězství (1981)
Tak trochu jiný válečný film, který nepostrádá slavná jména. Víceméně se dá říct, že za shlédnutí stojí prakticky jen samotný zápas. For me 60%.
Těsně vedle (2007)
Když v nějákem filmu hraje Ben Stiller, tak očekávám spoustu srandy. Ta se zde dostavila bohužel jen zřídka takže jsem trochu zklamaný a za tuhle jednohubku 40%.
Lovci nacistů (2010) (seriál)
Další z řady zajímavých dokumentů o druhé světové válce, který přibližuje některé zapomenuté události. Dokument běží na stanici Viasat history.
Rap'n'News (2008) (seriál)
Originální podání zpráv o všem co se děje kolem nás, ale s Hejmou? Ten mi zde fakt nesedí...
Fenomén (2008) (pořad)
Podle mě nejlepší pořad na streamu. Sympatická moderátorka a většinou tématicky povedené epizody, které stojí za zkouknutí.
Kalendář Míši a Ríši (2008) (pořad)
Tuto dvojici komiků mám rád, ale tady to už je fakt docela slabý odvar z dob tele tele... škoda.
Barvy života (2001) (pořad)
K věkové skupině lidí pro které je tento pořad určen mám zatím docela daleko, ale za Vladimíra Čecha, který se zde docela hodí dávam alepoň jednu.
Purpurové řeky 2: Andělé apokalypsy (2004)
Dvojka je o chlup lepší než jednička a to nejspíš kvůli větší přítomnosti akce. Tyhle typy filmů jako jsou Purpurové řeky a Šifra mistra Leonarda není zrovna můj šálek čaje, takže pro mě vcelku lepší průměr.
Osvětim: nacisté a konečné řešení (2005) (seriál)
Šokující dokument o tzv. konečném řešení. Z těch skutečných příběhů a výpovědí lidí, kteří zažili válku mě skutečně mrazilo v zádech...10/10.