Recenze (68)
Ordinácia v ružovej záhrade (2007) (seriál)
I slovenská verze je dobrá!!
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
Ošklivka Betty je výbornej seriáll!!
Baywatch Nights (1995) (seriál)
.... no coment....
Bezva parta (2003)
To je hrůza anglické seriály,muzikály jsou prostě nehorázná píčovina.
Doktor z hor (1992) (seriál)
Další trapárna z německa.
Kriminálka Kolín (1999) (seriál)
Němci točej šílený kriminálky!!
Conan (1997) (seriál)
Mě se to líbilo.. Conan je frajer!
S Club 7 v Miami (1999) (seriál)
z povinosti 1 hvězdička..
Šimpanz Charly (1995) (seriál)
Opice ne to fakt ne.Tohle je katastrofa
Stefanie - nový začátek (1995) (seriál)
Stefanie jako vždy skvělá!