Recenze (101)
Cesta vzhůru (2015)
Pro mne je film velkým zklamáním. První půlku se probíraly Jarošovy amputované prsty a ve druhé jsme se něco málo dozvěděli o výstupu na K2. To je na 100 minut trochu málo...
Ať žije republika (1965)
Příliš dlouhé snové obrazy zbytečně natáhly celkový čas, ale jinak tleskám, 90%.
Osudový kruh (1970)
Příliš dlouhá stopáž. Jinak tleskám hereckým výkonům.
Zlo pod sluncem (1982)
Velice pěkně zpracované. Škoda jen, že je způsob vraždy zbytečně zkomplikovaný, až nereálný.
Matrix (1999)
Neskutečná ptákovina. Jediné, co lze hodnotit kladně, jsou efekty.
Bez motivu (1971)
Na konci filmu se herci chovají nelogicky, jinak chválím hudbu.
Vojna a mír I: Andrej Bolkonskij (1965)
Pro mne jde bohužel o velké zklamání. Kromě bojových scén to byla jedním slovem nuda.
Tři bratři (2014)
V porovnání s ostatní současnou pohádkovou tvorbou se jedná o nadprůměr. Nejvíce mi vadil vlk, který působil až hororovým dojmem. Textům písní občas nebylo rozumět. Nechápu výroky některých zdejších kritiků ohledně pedofilie v části o Karkulce - přeci ji nemohla hrát dospělá žena. Herecké výkony byly na vysoké úrovni, zvláště mne překvapil Oldřich Kaiser.
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Jako dospělý jsem se místy i zasmál, ale pro děti je toto dílko zcela nevhodné :-(
Armageddon (1998)
Neuvěřitelná ptákovina. Dvě hvězdy dávám za humorné prvky.