Recenze (295)
Stařec a moře (1999)
Jednoduše nádherné, jak malba, tak hudební doprovod. Okouzlilo mě to snad více, než kniha samotná.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Star wars: Světelný meč tě volá = Harry Potter: Hůlka si tě vybírá, Star wars: Sílou čte myšlenky a dívá se na vzpomínky = Harry Potter: Snape čte myšlenky Harryho, ten pak čte jeho myšlenky, Star wars: Neznámý člověk bez výcviku, který ani neovládá sílu ublíží cvičenému jedimu a pak mu žena bez výcviku usekne ruku (jako v předešlých star wars) = Harry Potter: Nejvíc neschopný mág přemůže nejnebezpečnějšího a skoro nejmocnějšího mága všech dob. Výbuch hvězdy smrti (jako v předešlých star wars, prostě vše je jak předešlé star wars..), trapné vtipy, prostě kopa sraček.. Mé slzné kanálky nezůstaly sice suché, ale... (Kino)
Old Boy (2003)
Podle mě trochu přitažené za vlasy. Slabší čtyři.
Přežijí jen milenci (2013)
Hnedka během několika minut jsem poznal, že tento film je od tvůrce "Mrtvého muže". Atmosféra z tohoto filmu sála na tolik, že se to nedalo zakrýt, ale na rozdíl od již zmiňovaného filmu, mě tento nadchl. Hudba, kde mě naprosto uchvátili zvuky kytary, atmosféra, proplouvání filmem. Jednoduše skvělý zážitek z filmu, který si bohužel neodnese asi každý.
Audience (1990) (divadelní záznam)
Celý je to na hovno..
Pozemšťan (2007)
Námět dobrý, zbytek příšerný..
Marťan (2015)
Upřímně mám smíšené pocity z tohoto filmu. Občas překypuje "humorem", který není moc vhodný, ale někdy se celkem dobře trefuje. Spíše bych se ale přiklonil k tomu, že toto je podprůměrný film.. (Kino)
Muž na laně (2015)
(CSFD projekce)
Max a maxipříšerky (2009)
Nehodlám ztrácet svůj čas.. Tento film mě prostě nezaujal a naprosto se mi nelíbilo chování malého hocha, které jsem nemohl vystát. Toť můj důvod.
Whiplash (2014)
Průměrný film o bubnování s nadprůměrným hereckým výkonem J.K Simmonse.