Recenze (195)
Zakletý v čase (2009)
Sci-fi romantika jako blázon, vložená do výborného príbehu života človeka, ktorý sa narodil s genetickou poruchou...vie cestovať časom. Bohužial vždy nečakane a netuší kam sa dostane. Veľmi pohodový a zaujímavý film.
Lítám v tom (2009)
Nádherný príbeh chlapíka, ktorý sa živí dávaním "padáka" pre firmy, ktoré na to nemajú žalúdok. Nalieta milióny kilometrov a tak chce získať métu, ktorú dosiahlo len 6 ľudí pred ním. Zbiera všetky možné karty a výhodné bonusy a jeho domov je letisko a hotely. A je samotár a nevadí mu to. Clooney je vynikajúci, film ma príbeh, pred koncom i nečakané prekvapenie.
Pravdivá romance (1993)
Takto si predstavujem pravú tarantinovku, cez to všetko, že to natočil Tony Scott. Ten ale perfektne vzládol akčné scény. Slater s Arqettovou boli síce výborní, ale s porovnaním s ostatnými dosť zaostávali. Menšia rolička pre Garyho Oldmana, ktorý dokázal, že vie zahrať čokoľvek...Scéna s Walkenem a Hopperem je priam geniálna a obaja podávajú excelentný výkon. Najväčší obdiv má, ale u mňa stále zhúlený a povaľujúci sa Brad Pitt. Takto som sa na ňom ešte nezasmial.
Časožrouti (1995) (TV film)
Tento film hovorí o lete, kde sa prebúdza naraz len niekoľko ludí a všetci ostatní zmizli. Patrajú po tom čo sa vlastne stalo. Každý s cestujúcich si zo sebou naviac berie nejaký príbeh. Slepé dievča má dokonca nadprirodzené schopnosti. Je to nudný príbeh od začiatku až do konca. Preleteli časovou dierou do minuľosti, ktorý patrí už len časožrútom. Podarí sa im utiecť? Niektorým možno áno, ale chce sa obetovať niekto pre druhých. Nedoporučujem strašne zle s filmované.
Vládce temnot (1987)
Super vybudovaná atmosféra doprovádzaná v skutku hypnotickou hudbou...., ostatné ako napr. obsadenie, scenár, dialógy je už podstatne horšie, ale len pri podrobnejšom pohľade. Hudba v kombinácii s ponurou atmosférou tieto nedostatky z prehľadom nahradí, koniec je opravdu veľmi depresivní, ale neskutočne sa sem hodí...
Znovu 17 (2009)
Rovnakých príbehov o premene akých tu už bolo niekoľkokrát. Viac krát sme zažili vekovú premenu, premenu osobností či duší atd., ale doteraz sa v takómto filme nestretli Matthew, Zac a Thomas Lennon táto trojka zo snímku tvorila dokonalú komédiu. Výborné trapasy a srandovné hlášky.
Otčím (2009)
Síce som po rôznych recenziách čakal niečo iné, ale pôvodní Otčím je stále pôvodní Otčím, ale vo finále to nebol až tak blbý film. Dej sa povetšinu drží pôvodneho filmu, veľa vecí je tu dost podobných, samozrejme je tu tiež dost elementov dobrých dnešnej dobe, takže človek vlastne od filmu vôbec nič nového ani nemôže čakat a ani tu nič nového nie je. Ale je to aj tak docela fajn thriller.
Mláďata (1979)
Na tomto diele je v rámci Cronenbergovej tvorby známe razantný prechod k obrazovej kvality. Samozrejme to je režisérova obvyklá téma mutácia, psychológia, lekárského experimentu. Herecké výkony boly dobre zahraté, tak ako aj hudba. Od tohoto dieľa sa Howard Shore stává Cronenbergovým dvorním skladateľom. Základní námet je miestne poburujúci, ale to už by nebol David Cronenberg.
Chilli, sex a samba (2000)
Tak toto by so povedal, že je ceľkom známi film a preto som od neho čakal trošku viac. Ceľkom ma to zklamalo. Nič moc. Romantická vec, ktorá ničím neprekvapí, občas nudí.
Čokoláda (2000)
Zvláštni, netypický film, ktorý vás musí zaujat. Pohodová atmosféra malého mestečka, okuzlujúci dej, skvelé herecké výkony a predovšetkým strašne veľa čokolády. Film, ktorý určite stojí za to pozriet. Ľudom, ktorí sú na diete by som však tento snímok nedoporučoval. Po pozretí tohoto diela, by mohli dostat neodolateľnú chuť na čokoládu a to by chudnutju určite moc neprospelo.