Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
film ktorý považujem za jeden z najlepších. poznám ho takmer celý naspamäť. Dokonca aj Julesovú repliku Ezekiel 25.17.... "the path of the righteous man is beset on all sides by the inequties...." nejdem sa rozpisovať :-D pretože by to bolo na strany . tento film je superlatíva sama o sebe. Kultová snímka s kultovými postavami a scénami. Scéna z ihlou Lance: "If youre okay...say something" Mia: "Something"
Hanebný pancharti (2009)
podľa trailerov som čakal viac akcie .... lenže jej vo filme veľa nieje. Je toto negativum? Kdeže! Naopak! skvelé dialógy a scenár všetko zachraňujú. Vynikajuce herecke vykony... vynikajuca kamera... no proste všetko robí z filmu jednu tarantinovsku lahôdku. Ten ujo ma snáď nikdy nesklame :) . Hudobné motívy ktoré sme mali už možnosť niekde isto počuť pasujú ako riť na šerbeľ. Landa zaporak akeho kinematografia ešte nevidela a S.L.Jacskon ? toho len počuť :) a hitler to konečne schytal.skutočne som nečakal takýto koniec ktorý sa vymyká histórií o kilometre, a prijal som ho z nadšením. tarantino je kráľ...či sa vám to páči alebo nie. a že prečo sa vola film inglourious basterds ked im je vo filme venovaný tak malý priestor? nuž aj Shossana aj von Hammersmark svojím spôsobom patria k bastardom....ktorý chcú byť k nemcom čo najkrutší. ako vravia posledná slová filmu z ust brata pitta--->"You know somethin Uitivich, I think this just might be my masterpiece." nuž quentin... maš recht
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jeden z najlepších akčných filmov vôbec!! Must see vo verzii Directors Cut a rozhodne po anglicky. Arnieho macabre prizvuk z rakouska a scena s usmevom nezabudnutelne, ako aj na dobu nepochopitelne triky a udiv a absolutne prepadnutie filmu ktore po prvom zhliadnuti nasledovali... love 4 ever...diky James
Kill Bill (2003)
QUENTIN JE KRAL !!!
Amadeus (1984)
Už len trailer na remastrovanu ediciu, ktoru s hrdostou vlastnim, je bezchyby. Film ktory treba vidiet o hudbe ktora meni a hladi dušu. (KOSTYMY A VYPRAVA !!) Hudba v hlavnej ulohe ktoru ani skvostne herecke vykony a paradna Formanova taktovka neprekona. Milujem Mozarta a jeho tvorbu ...kocham sa tymto filmom zakaždym
Osvícení (1980)
Ukážka toho ako má vyzerat pravý horor. Aj bez bez jatiek a hektolitrov krvy dokázal Dokázal Stanley Kubrick natočiť skvelý horor. A čo ho robí takým dobrým? Atmosféra atmosféra a ešte raz atmosféra. Kamera, strih, hudba scenár a herecké výkony a réžia sú doslova dotiahnuté na maximum. .. a komu by nepreplo samému pripitému v takom hoteli so svojou divnou ženou a depresivnym synáčkom? :P Odporúčam
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Geniálny film. proste Kubrick . komédia pri ktorej sa nesmeješ..iba usmievaš...aj to len z času na čas ;) ale v konecnom dôsledku pobaví a taktiez prinuti porozmyslat nad moznými dôsledkami vojny ako takej. Peter Sellers v trojrole podáva skvelý výkon (hlavne dr.strangelove omg :D HEIL! ....no z toho som nemohol) a George Scott taktiež na oskara. Posledná scéna do dejín filmu.
Jurský park (1993)
jeden z naj filmov 90tych rokov... revolučné triky, skvela výprava a dobrodrúžstvo na n-tú. Vtedy ako dieťa som s nadšením hltal každé sústo tohto filmu. Spielberg patrí právom k najlepším režisérom. A po 15tich rokoch má film stále co povedat a neuveritelné je ze tie triky sú stále vynikajúce.
Atlas mraků (2012)
za prve zhliadnutie zatial 4 hviezdy za vsetko cim tymto film je. Je vskutku vsetkym..od komedie po brutalny akčak.. od romantiky po filozofiu. Rozsiahlosta komplikovanost dejovych linii a ich vzajomne ovplyvnovanie je na prvy krat ..proste nemozne ustriehnut. vizualne dokonale a herecky majstrovske...viac zatial nenapisem...toto si musim pozriet minimalne este raz aby som mohol objektivne ohodnotit... ale uz teraz to smrdi ako 5 star :)... a uz je to jasna 5 :D