Recenze (300)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
jte už pokoj z jonatanom.to iste dokola scifi jak prase
Rychle a zběsile 10 (2023)
toto bola rozprávka alá všetko čo chcem sa mi podarí..od polovice filmu som sa smial akcia za akciou,zákony fyziky a šťastné náhody..to už je príliš aj na mňa.za chvilku sa budu rodinkovať každý s každým.
How It Ends (2018)
KTO JE TAK BLBý že sa necha okradnuť o benzín dva razy po sebe?????????
Thor: Láska jako hrom (2022)
keby som dal na toto pixadielo 7,95 do kina tak by ma jeblo..
610 metrů nad zemí (2022)
ŠTYRI HVIEZDY za stresové situácie,,,spotený som bol celý film.kua normálne mi bolo mdlo ako som sa vcítil do ich situácie,,
Shamelessly She-Hulk (2009)
.
Predátor: Kořist (2022)
nadmieru spokojný,niečo iné ako doteraz
Vzestup (2022)
neskutočne podaný film podla skutočnosti.žiadne lacne triky nič len žo napísal sám život a cesta až na samučičký vrchol ..žiadne klišé ale riadny prípeh.PRE FANUSIKOV BASKETU POVINNA JAZDA.
Životní trefa (2022)
neskutočne dobrý film.sandler ma prekvapuje čím dalej tým viac.
Přátelé z dovolené (2021)
bavil som sa k tomu JOHN CENA..u mňa komedia roku zatial.