Recenze (132)
Airwolf (1984) (seriál)
Lepšie ako Knight Rider či Zmija.
Americký zločin (2007)
Zmôžem sa asi len na "uff", čo je však stále o tri písmenká viac ako zo seba dokázali dostať všetci zainteresovaní. Inak už to nejaký ten piatok čo som si pri filme poplakal ..
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Nebyť stupídnej poviedky o hľadaní strateného psíka, bez mihnutia oka by som dal najvyššie hodnotenie.
Andělé a démoni (2009)
Strata času.
Antifa, chasseurs de skins (2008)
"Francúzsky dokument o militantnom antifašizme v Paríži 80. rokov. Rôzne mládežnícke gangy a ich odpor proti bandám nazi-skinheadov, ktorým si vyslúžili prezývku "chasseurs," čiže lovci."
Apokalypsa (2006)
Je fajn, že sa ešte nájdu tvorcovia, čo sa dokážu pohrať s divákmi, len či si tým u producentov Kelly nepodpílil konár ..
Až na krev (2007)
Daniel-Day Lewis hrá opäť v (celo)životnej forme .. tomuto filmu sa nedá hádam nič vytknúť .. v žiadnom smere.
Bez kalhot (2012)
V komediálnej rovine ma tento film milo prekvapil, najmä prvá polovica filmu. Dramatická zložka nefunguje až tak ideálne, napriek tomu slabšie 4*.
Bílé velryby (1987)
Milujem spôsob akým severania vo svojich filmoch cez svoj osobitý, miestami cynický humor, dokážu podať závažné témy, akými sú v tomto prípade zabíjanie veľrýb a paralelne s tým zobrazený neľahký život islandských námorníkov, ktorí majú problém zaradiť sa do spoločnosti. Fridriksson sa s tým popasoval veľmi dobre a podľa mňa s tým ani nemal veľa práce, pretože na mňa pôsobil tiež tak trochu ako by bol sám bielou veľrybou.
Boj o život (2000)
Million Dollar Rocky s obsadením na úrovni ochotníckeho divadla. Pozerať len na vlastné nebezpečenstvo.