Poslední recenze (5)
Bourneovo ultimátum (2007)
Bournovo ultimátum mi pripadá ako režijne upgradeovaná, ale scenáristicky downgradeovaná verzia Bournovho mýtu. Opäť je to jedna dlhá, nepretržitá naháňačka. Akcia je skvelá, najmä tá v Maroku. Matt Damon je macher. A Johnovi Powellovi sa opäť darí hudbou zdvíhať adrenalín v krvi. Vadilo mi však, ako Jason Bourne jednoducho preniká do budov CIA, ako rozchodí výbuch bomby, či búračku. Pre mňa zostáva Bournov mýtus neprekonaný.
Sbohem, baby (2007)
Už len za to, že filmu sa podarilo donútiť ma riešiť tú záverečnú dilemu spolu s hlavným hrdinom, nemôžem ísť pod 5 hviezdičiek.
Quantum of Solace (2008)
Casino royale bol výborný film. Niečo podobné som očakával aj od trohto kúska. Quantum of solace zašlo v potlačení bondovských trademarkov ešte ďalej ako Casino royale. Nenájdete tu žiadneho záporáka s krvacajúcimi očami, alebo železnými zubami, chýba aj klasická bondovská zápletka. To všetko je síce fajn. Dokonca ani tá akcia vykradnutá z Bourna nevadí. Ale ten scenár. Prakticky celý film Bond prenasleduje záporáka, aby si to na konci rozdali v klasickom akčnom finále, ktoré je ako vystrihnuté z blbých béčkových filmov.