Recenze (5)
Kilo Dva Bravo (2014)
Slabý a v čase písania komentára strašne nadhodnotený film. Hlavná príčina slabého hodnotenia je v mojom prípade absolútne hlúpe správanie vojakov. Po prvom výbuchu míny, sa len chytáte za hlavu a premýšľate nad tým, ako je možné, že všetci bezproblémov chodia po mínovom poli. Ďalší vývoj je len dôsledkom ich hlúposti. SPOILER: na konci samozrejme všetci dostanú medaile za statočnosť. Za akú statočnosť? Väčšinu filmu tvorí vata v podobe rozhovorov FUCK, FUCK, FUCKING FUCK. Dej sa trochu rozbehne po odpálení pár mín ale následne začne opäť nuda v podobe nárekov a skučania vojakov ležiacich na zemi. Strata času.
Shaitan (2011)
Dobre natočené a zahrané so slabým príbehom a zápletkou. Väčšina hodnotení na imdb sa my zdá byť prehnane pozitívnych. Ak by to bol hollywoodsky film, tak by to bol slabší podpriemer.
Pád do tmy 2 (2009)
Poslať ťažko traumatizovanú ženu so stratou pamäte z nemocnice priamo do jaskyne so záchranármi a sherifom (ktorý zabudol zaplatiť účet za rozum) aby im pomohla pri pátracej akcii sa javý ako skvelý úvod filmu. Kto by ale čakal, že ich zabijú slizké a slepé príšerky ktoré serú do jamy s vodou a lovia jelene. Znova stačilo držať hubu a nikomu by sa nič nestalo. No čo už, ženy:) It was awesome, compared to bullshit.
Nejistota (2009)
Nuda, nuda a nuda. Ďalší zbytočný film ktorý nemá absolútne čo ponúknuť. Dej sa odohráva v dvoch líniách v závislosti od rozhodnutia ktoré urobí na začiatku filmu mladá dvojica. Jedna je nudná a druhá je nudná a hlúpa. Strata času.
Steven Seagal - Muž zákona (2009) (pořad)
Sensei Steven Seagal ako deputy sheriff čistí za pomoci bystrého oka a rýchlych rúk New Orleans od čiernej špiny. He is Steven Seagal. That's right, Steven Seagal- Deputy Sheriff.