Recenze (101)
Sucho (2024)
Nejdřív tomu leze sláma až z uší a nedokážu se do těch postav dostat, aby mě to v druhý půlce vtáhlo a začalo bavit.
Chudáčci (2023)
ProBoha! Ježiš to bylo tak dobrý! Úchvatný. Obsahem a neméně podstatným vizuálem. Sprostý, drzý, prdlý, až na půdu vtipný a i když to po pivu téměř nešlo, udržela jsem celou dobu Čí - nechtěla jsem přijít ani o jeden záběr. Boží! Emma je boží.
Vetřelec (1979)
Prostě nejlepší.
Znovu se zamilovat (2023)
A jen proto, že se mi líbil hlavní hrdina. Romantický komedie přece nemají kopírovat klišé za klišé... To bychom všichni prožili to samý.
Život pro samouky (2023)
Naše kino se smálo. Smálo se teda dost. Není to zdaleka tak pitomy, jako včerejší Hypnotik... Jasně, jabka a hrušky, ale když forma předčí obsah, je to u filmu problém. Tohle mělo alespoň obsah a chvilkama dokonce formu. Z Hypnotika zbyl jen ten prázdný obal. Sorry, hrozně mě to nakrklo včera;))
Invalida (2023)
Tohle mě asi bude bavit i podruhé a možná ještě víc. Cestu k Lacovi jsem totiž našla až tak v půlce filmu, jenže teď, teď už ho znám!
Zkouška umění (2022)
TO MUSÍTE VIDĚT.
Adam Ondra: Posunout hranice (2022)
Za Ondru 5* silných, ale za dokument 2 slabé. Moc se to celkově nepovedlo.
Jan Žižka (2022)
5, abych zvedla průměr, protože si ti, kteří to příšerně kritizují, nebo dávají odpad (!!!) nevidí dál, než na špičku vlastního nosu.
Pes (2022)
Tak jako samozřejmě, žádný umění to není, herecky ani jinak neoslnilo, občas kýč jak bič, scénář taky místy blbej a toho humoru tam mohlo být víc, páč tam nebyl žádný, ale ta fena... asi stárnu, ale Lulu, ač nebyla z Honolulu, ta se mi líbila spolu s panem režisérem a nějak dohromady to zkrátka šlo. Ale škoda, fakt škoda toho psího potenciálu.