Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Horor
  • Krimi

Recenze (233)

plakát

Žhářka (2022) 

Nevím, proč si pořád ještě tak ubližuju a koukám na adaptace Kingových děl, protože to moc dobře nedopadá. Ale tady byla aspoň ta hudba nadprůměrná.

plakát

Gentlemani (2019) 

Geniální dialogy. - Brown: What am I guilty of? - Ray: Being a cunt, Brown. Being a cunt.

plakát

Bohemian Rhapsody (2018) 

Jejich hudbu mám rád, hudební části filmu jsem si užíval hodně a nezřídka jsem z toho měl husinu. To je ale spíš zásluha samotných Queen. Malek hrál výborně, ale jako celek na mě film tolik nezapůsobil a znovu si to už asi nepustím.

plakát

Venom (2018) 

Po všech těch negativních recenzích se mi do toho vlastně ani moc nechtělo. Výsledek? Málo filmů podle komixu mě takhle bavilo od začátku do konce. Jo, je to jednoduchý, je to nenáročný, ale je to sranda.

plakát

Likvidátoři (2013) 

Jeden z nejlepších špatně hodnocených šílených filmů, který jsem kdy viděl.

plakát

Žraločí tornádo 5 (2017) (TV film) 

V tomhle díle už padly snad uplně všechny zábrany. Jako komedie na kocovinu dobrý.

plakát

Ready Player One: Hra začíná (2018) 

Tohle jsem si vychutnával s ryzí dětskou radostí. A volba soundtracku do filmu z budoucnosti naprosto geniální.

plakát

Tomb Raider (2018) 

Lepší tři hězdičky. Tu čtvrtou si zatím nechám v záloze pro Laru ze závěrečné scény v dalším filmu.

plakát

Anihilace (2018) 

Jak poslední dobou padají rozhodnutí točit nějakou adaptaci: "Hele, nenatočíme nějakej film? Tak jo, ale nemám žádnej dobrej nápad. Hmm tak vyberem nějakou knížku, která měla úspěch, nalákáme tím hromadu lidí na název, protože přece budou čekat, že to bude mít děj podle předlohy. Ok, ale hele, já si myslím, že my máme daleko lepší nápady, než ten, kdo to napsal, navíc proč by lidi chtěli koukat na věci, který se jim na tý knížce tolik líbily. Necháme tam jen pár základních věcí a zbytek vymyslíme daleko líp, než jak je to v originále." No, ne, nevymyslíte. Když se oháníte knižní předlohou, tak se jí držte a neberte si jen to, co se vám hodí pro marketingový účely.