Recenze (31)
Hola, hola (2014)
Bridget Jonesová mě nikdy moc nebrala, ale její severská (mnohem opravdovější) sestra si mě získala. 5*
Pod kupolí (2013) (seriál)
Když někdo začne opravovat něco, co není rozbité, může to dopadnout asi jako "Under the Dome". Promyšlený sled událostí a vlastně celý námět se pod prsty neohrabaných tvůrců nezadržitelně drolí a přetváří do pseudo zápletky podtržené mizernými hereckými výkony a zoufale napsanými postavami, které ztvárňují. Zejména pak konec série je doslova prošpikovaný WTF momenty, jež hodnotím bezmocným kroucením hlavou se zoufalým výrazem ve tváři. O to větší bolest pro velkého fanouška Krále hororu. 2*? Asi z úcty k mistrovi, který se té taškařice účastní...
Pan Sloane (2014) (seriál)
Mistrně odvyprávěná seriálová lahůdka, kterou táhne skvělý Nick Frost. Nic proti povedeným taškařicím se Simonem Peggem, ale v této tragikomické poloze mám Nicka snad ještě radši. S chutí jsem prožíval všechny jeho vzestupy a pády, od kyselého začátku, až do hořkosladkého konce.
Expozitura (2009) (seriál)
Tak tohle byla komedie :-D Dialogy ve stylu Mazaného Filipa a výrazy jako vystřižené z "béčkové" americké kriminálky v německé režii "Myslím, že máme společnost..." Už jen za tu srandu 1* :-D
Mrtvá zóna (1983)
Film je průměrně natočený, s poměrně ucházejícím hereckým výkonem Christophera Walkena, avšak kdo četl knihu, bude značně zklamán...
Beznaděj (2006) (TV film)
Jsem velkým fanouškem hororových příběhů Stephena Kinga a četl jsem i tento. Musím přiznat, že se až na pár vyjímek poměrně drží předlohy, avšak nedosahuje takové atmosféry, jakou by si rozhodně zasloužila a ikdyž se jedná pouze o tvfilm, i herecké výkony jsou dost strohé a nepřesvěčivé...
Záhada Blair Witch (1999)
Velice povedený horor, který jen potvrzuje mou teorii, že nemusí být spotřebovány hekolitry krve, k navození děsivé atmosféry. Hrůzu navíc podtrhuje děs v očích jednotlivých představitelů hlavních rolí, který je skutečný.
Kuky se vrací (2010)
Velice vydařená pohádka, která přímo čiší nápady. Doufám, že podobných nápaditých snímků bude jen přibývat. V porovnání s připitomělými americkými animáky typu Shrek, Úžasňákovi a jim podobnými, je "Kuky se vrací" uměleckým dílkem které jednoznačně ve všech směrech drtí studia Dreamworks a Pixar pod koly lesního vozidla kapitána von Hergota.
Spartakus (2010) (seriál)
Seriál s doslova raketovým startem, který bleskurychle vtáhne diváka a pohltí ho svou atmosférou. Spíše než o stvárnění historické události se jedná o akční a necenzurovanou smršť, která mne velmi pobavila. Srovnávat Spartaca se seriálem Řím, je velká chyba. Řím zachycuje syrovost tehdejší doby a ukazuje dějiny říše římské v nepřikrášlené podobě, kdežto Spartacus je dělaný spíše pro pobavení a staví hodně na efektu. Oba seriály si ale dle mého zaslouží uznání a 5*
Sůva z nudlí (2006) (TV film)
Celou dobu jsem přemýšlel, zda je to myšleno vážně, nebo jenom hloupý vtip... Bral jsem to jako vtip a smál jsem se tomu, jak moc je to trapné, ale brát to vážně, musel bych si snad vyškrábat oči. Pohádka, která uráží dětskou inteligenci!!!