Recenze (1 081)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Všechna superlativa snad už byla o tomhle filmu řečena, nebudu je opakovat, jen musím říct, že je to krásná filmařina s citem pro detail a krásně barevnou dobovou atmosférou. Mám radši předešlé filmy Tarantina (Djago, pancharty, 8 ), né že bych se u Hollywoodu nudil, jen je to něco jiného, než co jsem byl od něj zvyklí. Ale díky parádně napsané a zahrané postavě kaskadéra Brada Pitta, jsem si rád počkal na finále, ke kterému nemám co dodat. 8/10
Ženy v běhu (2019)
Konečně zase pohodový, vtipný český film pro celou rodinu. Moc jsme se bavili a těšíme se na dvojku!
Most - Epizoda 8 (2018) (epizoda)
Krásné finále, dojemné, nostalgické, měl jsem takovou chuť zavolat do práce, že pár dní nepřijdu, jelikož se musím znovu od začátku kouknout na tento skvostný severský seriál s fantastickou hl.hrdinkou..Přijde den, kdy se opět setkáme :)
Most - Epizoda 3 (2018) (epizoda)
Rozhodně máme s čím pracovat... nahláškovej díl!
Most - Epizoda 2 (2018) (epizoda)
Ten moment, jak sedla Saga do jejího Porscháku...k nezaplacení. Hned jsem se vrátil v čase, do doby jak jsem s tímhle fantastickým seriálem začínal...
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Další pokračování, nové hračky a nový příběh. Párkrát jsem se zasmál, děcka se bavili. Pohodovka na jedno odpoledne.
U Zlaté rukavice (2019)
Od tohodle chlápka F.Akina jsem viděl už Odnikud a Soul Kitchen, oba zajímavé, zcela odlišné kousky které stojí za shlédnutí, hlavně teda Kuchyni jsem si zamiloval. Takže jsem se těšil na tenhle "pěkně" naturalisticky hnusnej kousek s ohyzdným F.Honkou (výborný J.Dassler). Díky tomu, že jsem neviděl ani jeden trailer, jsem hodně čuměl, co všechno se dělo v podkroví vraha a jak se s tím režisér vůbec nesr*l a tu brutalitu a nechutnosti, co se tam museli dít, převedl na plátno. Chce to vidět..PS.: Rozhodně při každé koupi voňavého stromečku si teď na tenhle film vzpomenu... :) 8/10
Godzilla II Král monster (2019)
Těšil jsem se na monster bitku a toho, která monstra se tam objeví a že se dozvím, kde a proč vlastně existují. To jsem také dostal, bohužel zde byla úplně zbytečná rodinná drama linka, která mě totálně iritovala a byla plná klasického mustru.. No nevím co z toho bude příště, ale snad už se na zbytečnosti vykašlou... 6/10
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
Pohodové pokračování pro celou rodinu. Děcka to chtějí pořád vidět, já se s manželkou taky nasmál, tak proč ne? :) Snad se dočkáme závěru trilogie :) 6/10
Žena na válečné stezce (2018)
Zajímavý filmek z Islandu s nádhernou přírodou.. Do dnešní doby jako dělaný.. 7/10