Oblíbené seriály (10)
Firefly (2002)
Kings (2009)
Moderně zpracované biblické příběhy protkané politickými intriky, zradami, závistí a jednou naivní romantickou zápletkou. Skvělá kamera, dialogy i herecké výkony. Chápu, že to není pro každého, ale jen jedna série s otevřený koncem velice zamrzí.
Westworld (2016)
Hra o trůny (2011)
Banshee (2013)
Vikingové (2013)
Normálně seriály hodnotím po zhlédnutí minimálně jedné série, ale u Vikings jsem neodolal a po pěti dílech jsem tam střelil plnou pálku a po šestém si už sedí v seznamu mých oblíbených seriálů. Nějaké drobné historické nepřesnosti nebo angličtina z úst Vikingů mi ani trochu nevadí. Skvělé herecké obsazení, hutná atmosféra, surové prostředí, překrásná krajina, adrenalinové bitvy, praskající štíty a absolutně nejlepší seriálová znělka za hodně dlouhou dobu. Už aby byl další díl...