Recenze (680)
Adelheid (1969)
Málo který válečný/poválečný film má takový hluboký smysl jako Adelheid.
Akáty (2011)
Těžko popsatelný minimalistický snímek, který se mi pomaličku ale jistě dostal pod kůži. Přiznávám, že to chvíli trvalo, už dlouho se mi nestalo, aby se mi u filmu takhle klížily oči. Nejspíš za to může neustále vrčení motoru a moje podvědomí usnout ve všem na kolech. Každopádně film je to krásný s neskutečně sympatickým představitelem hlavní role.
Alois Nebel (2011)
Vypadá to krásně, ale především časová posloupnost se mi trochu ztrácela v mlze.
Amazing Spider-Man (2012)
Spider-Man nové generace se zas až tak moc neliší od svého předchůdce, ale nedá se říct, že by to bylo vyloženě na škodu. Nové obsazení je perfektní, asi nejvíce z celého filmu se mi líbila poťouchlost Petera Parkera a zamilované jiskření s mezi ním a Gwen. To obsazení se tvůrcům na de vše povedlo. Samotný děj už tak povedený není, vlastně je to pořád to samé.
Americký sniper (2014)
Dalo se to, ale podobných filmů je poslední celá řada a že tento nějak vynikal, ani omylem.
Američan (2010)
Ze skvělého fotografa se stává geniální filmař. Má to nejlepší z Jarmusche a Wenderse. Dalo by se říct, že Američan je klasická evropská detektivka, nebo přesněji, jaká by si troufám říct byla , nebýt zdrcujícího vlivu americké produkce. V samotném filmu je spousta odkazů na anglickou francouzskou a německou produkci 70. a 80. let. Ať už je to první scéna jak vystřižená z bondovky, avšak velmi rázně skončena, aby bylo hned od počátku jasné, že nejde o žádného žoviálního nafintěnce. Nebo honička ve spoře osvětlených uličkách s velmi realistickým průběhem. Úplně vidím Alana Delona. Vším se ve filmu šetří ve prospěch zintenzivnění tíživé atmosféry a pochopení pocitů hlavního hrdiny. Násilím se šetří, ale když už tam je, je brutální. Stejné je to s dialogy. Už se těším až si film po pár týdnech pustím znova, možná ještě jednu hvězdičku přidám.
Andělé slunce (2006)
Neutěšené téma o ceně lidského života, zneužívání a otroctví. Na filmu je pozitivní, že ukazuje na problém, který je nejspíš v Brazílii běžnou praktikou, na druhou stranu je příšerně kýčovitě natočený.
Anděl smrti (1998)
Výborný thriller. Vždycky si říkám, že John Goodman hraje parchanty ze všech současných herců nejpůsobivěji. Závěrečná scéna na chatě to jen potvrzuje. Azazel v Goodmanově těle je opravdu skvostně ďábělský.
Andy Goldsworthy (2001)
Jak nepatrně málo stačí k naprosté genialitě!!! O takových lidech by se mělo vyučovat ve školách.
Antikrist (2009)
Zbytečná krutost v originálním hávu.