Recenze (360)
Život i smrt porno bande (2009)
Neskutečná sračka a blábol která se vylíhla v hlavě naprostého magora. Absolutně nechápu zdejší nadšení. Film nemá hlavu ani patu. Rozhodně nedoporučuju.
Procitnutí (2011)
Celkem slušná duchařina se solidní atmosférou. Určitě neurazí.
Taxidermia (2006)
Nechutnost nejhrubšího zrna. Sledovat pouze na vlastní nebezpečí.
A Horrible Way to Die (2010)
Další z řady z minimalistických filmů. Který ničím nepřekvapí a v paměti dlouho nezůstane. Kamera byla naprosto otřesná.
Černobylské deníky (2012)
Bez příběhu, bez režie, bez atmosféry. Pouze pro otrlé příznivce tohoto žánru. Hodně zbytečný film.
Tygří spáry 2 (1993)
Jako kluk sem to hrozně hltal a viděl snad 100x Hodnocení dnes velmi neobjektivní, je to prostě nostalgie.
Bitevní loď (2012)
Peter Berg opěn nezklamal, akci prostě umí. Mega hustej nářez. Pro lidi co vypnou mozek a nechají se únašet vizuální nádherou.
Temný rytíř povstal (2012)
Ať si kdo chce co chce říká, podle mě nejlepší Batman všech dob.
Limit (2010)
Zas tak dobré mi to teda nepřišlo.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Chvílema velká zábava, pak zase nuda. Taylor Kitsch nebyl špatnej. Každopádně výbornej vizuál. Určitě bych to nezatracoval.