Oblíbené seriály (7)
Mladí v partě (1982)
Červený trpaslík (1988)
Čas na dobrodružství (2010)
Městečko Twin Peaks (1990)
Black Books (2000)
Kapitán Kloss (1968)
Father Ted (1995)
Poměrně dlouho mi trvalo, než jsme si s Father Tedem porozuměli. Postupně jsem došel k tomu, že to vlastně není tak pitomé a že si to zaslouží tři hvězdičky. Teď sleduji FT znovu a musím zvýšit na čtyři. Třetí serie mi připadá výrazně lepší, než dvě předchozí.