Recenze (135)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Popravdě.. čekal jsem od toho víc, když každý o tom mluvil jako o bezchybném a úžasném filmu. Mě to tak ale moc nepřišlo,, Je pravda, že jsem se u toho dost zasmál, ale tak polovina filmu byla nuda, takže 3,5 *. PS: Depp to zahrál hodně dobře, ten si naopak zaslouží celých 5*.
Kajínek (2010)
Na 5* to není, ale nenudil jsem se... Lavroněnko to zahrál skvěle, to se musí nechat...
Mlha (2007)
Pohodičkový horor, u kterého se člověk vůbec nenudí...
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Jinak jak 5*, tady nejde dát....
Václav (2007)
Všecko bude...
Samec (2009)
Jediné co jsem si zapamatoval: s holkou si představuju budocnost..... do doby než se udělám...
Prokletí domu slunečnic (2007)
Pro mě nečekaně překvapivé, až na ten konec... Kristen Stewart opět ohromující...
Azyl (2008)
Celkem překvapující, občas nějak povedené scény.
Vzpoura strojů (1986)
Nevěděl jsem jestli se mám smát nebo brečet, ale překousl jsem to a dodíval se do konce.
Ninja (2009)
Povedený akční film s velice dobrou porcí bojového umění. Jen ten příběh je trošku slabý, ale tady nejde ani tak o příběh, ale spíš o Scotta Adkinse a jeho dokonale rychlý pohyb .......... hlavně nohama.