Recenze (1 509)
Přestupný rok (2010)
Strašná blbost. 1* za Irsko, jinak by to byl totální odpad.
Renegáti (2017)
První půlhodina naprosto skvělá, pak to ale rychle ztrácí dech a konec už to nijak nezachraňuje, ba naopak. Škoda, slabší průměr.
Lovec vetřelců (2003)
Béčko na jedno shlédnutí. Posledních pár minut mi ale docela zkazilo dojem z celé předešlé stopáže...
Nezvratný osud (2000)
Kvůli poslednímu záběru nelze nedat 4* :D
Infiltrátor (2016)
No čekal jsem rozhodně víc. Málem jsem u toho usnul...
Zrození šampióna (2009)
Někde mezi 2* a 3*. Příběh co se stal, akorát když si přečtete vyjádření samotného Michaela Ohera a dalších tak se samozřejmě nestal úplně tak, jak nám filmaři předkládají. A hlavně M. Oher nebyl tak fotbalově zaostalý, jak film ukazuje. Ale ok, to jde samozřejmě přehlédnout. Co nejde přehlédnout, je opětovně úžasná Sandra. Na ní se nejenom tak krásně kouká, ale ona umí prostě hrát - tedy role, co jí sedí. Což tato bezesporu je. Bez ní by to bylo leda tak na 1*... Suma sumárum, na jedno až dvě skouknutí dobré, je to inspirativní, hřeje to na srdíčku, prostě krásně americké. Nic víc, nic míň.
Lidská stonožka 2 (2011)
Hieronymus Bosch/10
Lidská stonožka (2009)
Nevím, co ostatním vadí. Očekával jsem cringe, dostal jsem cringe. Nic víc, nic míň.
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Meh.
Ježíš Nazaretský (1977) (TV film)
Výpravné drama o největším příběhu všech dob ze zlatého času kinematografie. Zdlouhavé? Ano. Působivé? Rovněž ano. Pro lidi, co mají zájem o Biblické příběhy nadprůměrná podívaná, pro všechny ostatní samozřejmě "nuda". Rozhodně ale lepší než BDSM vizuální porno od Gibsona.