Recenze (1 512)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Opravdu teda netuším, co mi uniká... Ale nechápu ty nadšené reakce některých renomovaných komentátorů zde. Co v této slátanině bylo originálního? Co ten logickej lapsus při scéně s odhalením Larka v pařížských katakombách? Ta předvídatelnost? Automobilové honičky v pařížských ulicích, které byly trikové (!) - to mi přijde jak plivnutí do tváře francouzské filmařině, která je v nich odjakživa premiantem. No prostě zmar nad zmar - a vše je zmar. Dvě hvězdy za některé akční scény a za již dnes žijící legendu Toma Cruise.
Super prohnilí (2003)
Tenhle díl neměl vzniknout.
USS Indianapolis: Boj o přežití (2016)
Naprostý souhlas s komentářem T2. Všechny scény jsou takové divné, laciné a nevýpravné. Nějak absolutně nechápu postprodukci, jestli teda vůbec nějaká byla. Prostě další bída s Cagem, achjo.
Wilson (2017)
Děsná hovadina a ztráta času.
Mechanik zabiják (2011)
Překvapivě svižný a koukatelný akčňák, jeden z těch Stathamových lepších v té záplavě podprůměrných.
Králova přízeň (2008)
Překvapivě svižné, poutavé i napínavé. Čekal jsem víceméně maximálně 3* brak, ale koukalo se na to takřka jedním dechem. Navíc téma, které je jedním z nejpůsobivějších z dějin Evropy. Velmi příjemné překvapení.
Králova řeč (2010)
Colin Firth excelentní. Geoffrey Rush bravurní. Víc není potřeba říci, jelikož film stojí pouze na nich a je to skvělá podívaná.
Zlaté věže (1951)
Pekná a svižná stará loupežnická komedie. Alec Guiness opravdu skvělý. Konec už dnes očekávatelný. Ale asi největším plusem je, že se hned v první scéně (která trvá několik minut) mihne v pidiroličce Audrey Hepburn!
Lovec démonů (2016)
Takhle skvělý béčko jsem už dlouho neviděl ❤️
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Kupodivu celkem svěží a lehce ubíhající komedie. Akorát ten obličej Renée, kéž by v něm byl aspoň nějaký výraz. Botox je prostě metla Hollywoodu.