Poslední recenze (5)
Medvídci (2001)
Mne sa ten príbeh ĺúbil.
Gumídci (1985) (seriál)
1.Káčerovo 2:Kid, Balú a Rebece 3. Gumkáči Moje obľúbené dysneyovky. A keď som bola malá, som vymýšľala nové dobrodružstvá Kida, Balúa a Rebeky.
Pippi dlouhá punčocha (1969)
Ja som film ani seiriál myslím ešte nevidela, ale nedávno som čítala knihu. Stále sa mi ale marí, že som ju už niekde predtým videla. každopádne je to skvelá rozprávka, aj zábavná.