Recenze (72)
Hrabě (2023)
Slušná porce bizarnosti!
Nolly (2023) (seriál)
Velmi příjemný seriál s úžasnou Helena Bonham Carter.
Párty Hárd (2019)
Tak na tohle už jsem asi starej. Tenhle způsob humoru rádoby humoru, mi nepřijde ani trochu vtipnej. I ta hodina je dlouhá jak blázen.
Třída 07 (2023) (seriál)
Seriál, který rozhodně pobaví. Pokud si chce člověk vyčistit hlavu a zasmát se, tak ideální volba. Sice to občas sklouzne k dost pitomému humoru, ale celkově jsem se celých osm dílů náramně bavil.
George Michael Freedom Uncut (2022)
Bože, to bylo tak skvělý!!! Každý jen trochu fanoušek to musí povinně vidět.
Stíny v mlze - Revolver (2022) (epizoda)
A ta dějová linka s těma mladejma smradama je tam jako furt proč? Hrozně mě štvou teda a to jsem hodně slušnej. Ty chlapci jsou tam jednoznačně jen na škodu. Ale jinak za mě zatím nejlepší díl.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 7: Ve jménu cti (2022) (epizoda)
Bože, ty mladí Junáci mě tam tak štvou.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 5: Návrat Mandaloriana (2022) (epizoda)
Tohle byl díl za odměnu.
Matrix Resurrections (2021)
No sem z toho nějak v rozpacích. První hodina naprostá katastrofa, ale vydržel sem. Pak to byl i celkem Matrix, ale ten konec? Nevím, nevím.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 3: Ulice Mos Espy (2022) (epizoda)
Já furt nějak nevím.! A co ta teen bandička na těch barevnejch mopedech? To je trochu omyl ne?