Recenze (105)
Je suis Karl (2021)
Skvělý a potřebný film, který zdejší tupé nahnědlé hlavy a priori zasypávají odpadem, aniž by ho viděly...
Respect: Královna soulu (2021)
A kde je alespoň nominace na Oscara pro Jennifer? :-(
Jozef Mak (2021) (TV film)
Nejlepší film celých svátků a možná i celého roku!!! Snad bude druhý díl...!!!
Tři přání pro Popelku (2021)
Pohádka jak od Disneyho, krásná hudba, přenádherná krajina...!
The Prom (2020)
Kdo pochopí nadsázku, pro toho je to neskutečná muzikálová jízda!!! Meryl zpívá ještě líp než před 13 lety v první Mamma Mia a taneční čísla berou dech. Škoda, že to nešlo do kina :-(
Kytice (2020) (divadelní záznam)
Naprosto výjimečné!!!
Klér (2018)
Skvělý a potřebný film!! A jen tak mimochodem - kdo poznal charismatického mladíčka Janka ze seriálu Čtyři z tanku a pes v roli arcibiskupa Mordowicze? Jj, čas hold nezastavíš...
Sviňa (2020)
Naše současná šílená realita! Napadá mě jen: doba řve bolestí, vymknuta z kloubů...
Judy (2019)
Dechberoucí zážitek z návštěvy tohoto filmu byl umocněný výběrem kina - v pražské Lucerně jsme měli pocit, že sedíme přímo v jednom z těch londýnských koncertních sálů a sledujeme Judy/Renée, jak vystupuje přímo na jevišti pro nás...
Učitel (2016) (seriál)
Vynikající záležitost a vyrovnaná kvalita obou sérií ! Jo a nikdy by mě nenapadlo, co všechno se dá v polštině opsat slovem "kurwa" :-)