Recenze (435)
Saw X (2023)
Uteklo to jako voda :) a plno zábavy taky bylo :D John to zase rozjel ve velkým.
Hartheim: Nacistický zámek hrůzy (2021) (TV film)
Šílený :-O
Jedeme na teambuilding (2023)
Občas dobrý hlody :)
Prezidentka (2022)
1 * za Ondru V. a 1 * za Anču :)
60 minut (2024)
Dobré...napětí, akce, zvířátko :D
Temná dcera (2021)
Posledních 48 minut jsem vzdal a zjistil jsem, že jsem o moc prý nepřišel. V tomto filmu se stalo to, že se nic nestalo :D
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Uf. Člověk to ví, ale když vidí autentické záběry těch hrůz. Já nemám k tomu co napsat. Uživatel bugsy, Karlos 80, Kámen, jundrak: doufám, že se usmažíš, ty nádore. Dělo by si potřeboval, ty chuji jeden
Nech svět světem (2023)
Zatím musím popřemýšlet, co si z toho vezmu :D a jak ohodnotím.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Nevím no. Za mě fajné :)
Nejlepší Vánoce na světě (2023)
Vánoční "dokonalá" oddychovka. Nikterak silný příběh. Prostě k odpočinku, neurazí...