Recenze (1 246)
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Příjemný animák pro každý případ. Hrdina byl sice strašně roztomilý, ale minimálně do půlky filmu moc rozumu nepobral, a tak u mne vede nejsympatičtější kočka široko daleko a naspeedovaný křeček. Pobavili i poněkud retardovaní holubi a zaujal agent s vizáží N. P. Harrise. Film jako celek moc nepřekvapil, ale rád ho zkouknu víckrát.
Pevnost (2012)
Zobrazit zajímavé téma tak nudným způsobem je vskutku umění...
Miluj souseda svého (2014)
Něco trochu jako Gran Torino. Bill Murray nikdy neomrzí.
Marťan (2015)
Zachraňte Matta Damona. Pokolikáté už...? Ve filmu jsou tři dějové linie, z nichž ta první, Mattova, mne díky jeho hláškám hodně bavila. V druhé polovině však upadla v technickou nudu. Druhá linie - kolegyně/-ové v kosmu - mne nezajímala vůbec. A třetí byla plná keců a klišé - a taky pošilhávání po čínském trhu. Interstellar je o třídu/hvězdu lepší. Na druhou stranu - tak vražednou kombinaci Marsu, Abby, hoven a brambor v našem filmovém vesmíru hned tak nenajdete...
Polski film (2012)
Dada jako Brno. Už hodně dlouho jsem se u českého filmu tak neřezal smíchy. A to přesto (nebo právě proto), že jsou mi Liška, Polášek, Daniel a Matonoha (hlavně ten!) už nějakou dobu dost protivní. (Budař je dobrej všude a Plodková mi nevadí.) Fascinuje mne, co všechno si ti týpci vůči sobě i navzájem dovolí a že film drží pohromadě jako celek (i když mohl být klidně o čtvrthodku kratší). Až někde uvidím DVD, koupím ho.
Noc v New Yorku (2014)
Zajímavé. Ale k zapamatování by to chtělo přece jen něco víc než Chrisovu plačtivou image a podobu Alice s Reese.
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Zprvu to nevypadalo moc zábavně, ale pak se to slušně rozjelo. A samozřejmě Vlkodlak Buscemi rulezzz!
X+Y (2014)
Velmi příjemný film, i když je podle mne jeho závěr z hlediska hrdiny trochu kýčovitě schematizovaný a zjednodušený (asi jako např. v případě Rain Mana). Hrdina byl sympatický a excelentně zahraný - ale líto mi ho moc nebylo. Zato jeho maminy ano.
Milovaná (2010)
Alicia je famózní a cynický závěr filmu její výkon ještě podtrhuje. Akorát jsem nějak nepochopil český název filmu.
Jim Jefferies Alcoholocaust (2010)
Nebýt té přílišné vulgárnosti, dal bych o hvězdu více. I. Nejvíc pobavila návštěva bordelu.