Recenze (41)
Václav (2007)
to se musí vidět...
Americký gangster (2007)
Konec toršičku sladší...ale celou dobu jsem se dobře bavil, tak proč ne...
Kauza CIA (2006)
165 min....docela fuška, never more
To (1990) (TV film)
Těch 192 min z toho dělá hroznou nůůůdddůůůůůůůůůů.I Cesta do pravěku na tom se zápletkou, efekty a napětím byla o dost lépe...
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Už chyběly jen ponorky a raketoplány... My, kteří známe Johna McClaina...víme, že on to by to zvládl...
Transformers (2007)
Mít něco mezi 6 a 12 lety...****
Apokalypsa (1979)
sry..ale nějak mě to obešlo veeeelikým obloukem
Roming (2007)
za Bolka....
Shrek Třetí (2007)
Zatím jsem neviděl lepší animáče (než ty o Shrekovi). Trošku slabší než 2, ale pořád dobrý...
Vratné lahve (2007)
Jen nevím, jestli je Svěrák lepší scénárista nebo herec....