Recenze (273)
Ztraceno v překladu (2003)
Pomalu, avšak příjemně plynoucí snímek o dvou zoufalcích zajatých v neznámém světě japonského Tokia, kteří se snaží najít sebe samé. Výborný výkon Billa Murraye i Scarlett Johansson dělají z tohoto díla nevšední zážitek.
Intimní tajemství (2007)
Hodně divný film, čekal jsem nějakou aspoň tuctovou komedii, ale tohle bylo fakt o ničem, teda až na ty ukousnuté údy všeho druhu :)
Piráti na vlnách (2009)
Rock'n'Roll baby :) Nahlédnutí do někdejšího fenoménu pirátských rádií na lodích brázdících moře nedaleko britských ostrovů. Film je pojat jako nahlédnutí na jednu takovou loď a předlouhou pro děj byly historky z několika takových lodí, které se skutečně staly. Pro milovníky Rock'n'Rollu povinost.
Láska nebeská (2003)
Velice příjemná záležitost, a to nejlepší, co lze mezi romantickými komediemi najít. Sledujeme několik paralelních příběhu, založených na tom, že láska hory přenáší :-) Větší počet ústředních postav není vůbec na škodu a celková stopáž mohla být klidně ještě delší, než výsledně sestříhané 2 hodiny.
Stáhni mě do pekla (2009)
Průměrný horor plný divných lekaček. U některých jsem měl tendenci se smát (a u některých mi připadlo, že to byl i záměr) - třeba u těch očí po nárazu kovadlinou. Mno, konec se dal předvídat, a nebyl zrovna nejhorší.. 50%
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Televizi defacto vůbec nesleduji, ale jediné na co jsem si vždy udělal čas, a žral to, bylo Ano, šéfe. Jeden z mála pořadů, na který se dá dívat, a který divákovi aspoň něco dá. Zdeněk Polreich jako kritik restaurací se s ničím a nikým nemazlí, a pro sprostá slova nechodí daleko. Aspoň teď můžeme vidět, jaká špína se schovává v některých kuchyních, a co se týče umělých dochucovadel, které většinou slouží ne jako dochucovadlo, ale jako základ jídla, tak některé kuchyně by se daly přirovnat k chemickým laboratořím :-) Na jídeláku 100 jídel a všechna chutnají stejně, blééé! Jasně, je to kopie Kitchen Nightmares, ale podle mě hodně zdařilá. 5 hvězdiček dávám taky díky tomu, co jsem napsal v první větě, v porovnání s ostatním "matrošem" co běží v TV si plné hodnocení prostě zaslouží. "To je ten váš bifteček, jo? Takový malý by měl už dávno spát." :-)
Nahota na prodej (1993)
Odvážný pokus o zavedení akčních scén, násilí a sexu do českého filmu se moc nepovedl. Jeden bod za směšné scény s Krampolem ("Za Júlia, Fučíka" :), a druhý bod samozřejmě za individuum jménem Fuko :-)
Portrét šílenství (2005)
Psycho film o psychoušovi jako hlavní postavě s psycho koncem...
Bulšit (2001)
Rozhodně to lepší, co se dá mezi parodiemi posledních let najít. Zas taková sra*ka to nebyla a některým vtípkům se rád směju i při dalších zhlédnutích. Asi jsem fakt už tak vypatlanej, že už mi takový hovadiny příjdou vtipný :-)
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Tak co to tajdlenc máme? Český ratatule, pokariovaný a s troškou nějakýho koření, aby to jako vonělo. Pan Babica je možná idol některých žen a modla pro novácké ovečky, ale já mu to prostě nežeru. Neříkám, že jsou všechny recepty špatné, ale někdy zachází do extrémů co se týče kombinací surovin. K tomu ty jeho komentáře, to je někdy masakr co dokáže Jirka vyplodit :-) Pomalu o něm bude sbírka hlášek jak o Chucku Norrisovi :) "Já jsem uvažoval vo tom vůbec jak ten název sekaná moh vzniknout, tak a vyudedukoval jsem si, že pravděpodobně dřív ty mašiny, ty strojky neměli, takže prostě lidi to maso vzali a rozsekali ty zbytky co měli a vznikla jim vlastně takovádle jakoby mletina a z toho voni dělali si takový ruzný samozřejmě pochoutky."