Recenze (313)
Machři 2 (2013)
Zatím asi nejvtipnější špatnej film tohoto roku. Adam Sandler si zachránil prdel, protože po Jack a Jill a Můj otec je šílenec jsem ho skoro zavrhl. Ale tímhle ukázal, že ještě umí udělat srandu. Kevin James je zase tlustý prase a to jsem myslel, že mu forma z Profesora v ringu vydrží trochu déle. 55%
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Moje první půlnoční premiéra. Po shlédnutí trailerů jsem myslel, že to bude konečně plnohodnotná LOTRovská fantasy, ale to teda ani náhodou. Daleko nudnější a zdlouhavější, než jednička. Měl jsem co dělat, abych neusnul a nebýt slečny vedle, která se smála každý kravině, tak se mi to povedlo. Jeden z nejambicióznějších letošních filmů se nakonec proměnil ve zklamání :( Snad si za rok konečně spravím chuť. 63%
Equilibrium (2002)
Originál. Luxusně zpracovaná žánrovka, kterých není zas tak moc. Škoda jenom toho konce, který byl i na mě mimořádně absurdní. Taky je možná škoda, že to nedostalo větší rozpočet, protože film někdy působil malinko lacině. 82%
Král Artuš (2004)
Další ze série heroických velkofilmů, který si může každý natočit jak chce, protože kdo ví, jak to vlastně bylo. Ale zase tak hrozný to nebylo, čekal jsem daleko větší epic shit. Poměrně dobře obsazený, ale ta kamera byla mnohdy fakt hrozná. Chtělo by to lepší záběry bojů a prostě víc krve. 61%
Báječný svět shopaholiků (2009)
Shopaholik a workoholik přece nemůžou bejt spolu, to ví každej. Protože to, co on by vydělal by mu hned jeho buchta utratila za pi*oviny. Jinak taková průměrná, celkem dobře obsazená oddychovka. 58%
Thor: Temný svět (2013)
LOTR meets Star Wars. 77%
Moon (2009)
Klaustrofobická deepspace one(two)man show. Aneb jaké to je, když jste jenom nástroj, jak druhým vydělat balík peněz a celý život žít ve lži. Po prvním shlédnutí jsem dal 3*, protože Rockwella zrovna moc nemusím, ale po druhém shlédnutí jsem se ani moc nemusel přemáhat a dávám zasloužené 4*. 76%
Smrtící úder (2008)
Tohle je přesně ten případ, když si někdo myslí, že mu známá jména udělají dobrý film. Ale takhle to ne vždycky funguje. Hlavně když scénář nejspíš psala nějaká pologramotná opice za pár banánů. 46%
Dějiny násilí (2005)
Předem se omlouvám za svojí troufalost, ale tohle mělo podle mě jeden z nejabsurdnějších a nejhloupějších scénářů, jaký jsem kdy viděl. Proto mě ta Oscarová nominace dost překvapila a taky pobavila. Jinak hodně dobře obsazená, napínavá podívaná. 74%
Neodvratná pomsta (2009)
Měl jsem trochu obavy, protože poslední Cubovo filmy, které jsem viděl stály hodně moc za hovno, ale musím říct, že tohle nebylo zas tak špatný. Taková pohodová, přiměřeně drsná žánrovka z gangsterského prostředí. 64%