Recenze (71)
Americký ninja (1985)
na tomto som vyrastal takze dalsia srdcovka
Karate tiger 2: Zuřící blesk (1987)
tu uz to len pada ...
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
nemvozem inak na tychto filmoch som vyrastal takze srdcovka
Krvavý sport (1988)
tak toto je kultovy film ziaden uz nieje tak dobry vyrastly sme sme na tom
M*A*S*H (1972) (seriál)
Tak to sa da stale... DO KOLA DO KOLA
Hannah Montana (2009)
film som si pustal z odporom že montana to budu tak princezničky... NO MILIL SOM SA CHITILA MA HUDBA SKVELA KAMERA A PRIBEH TAKA ROZPRAVOčKA PRE TINEDZEROV....
Avatar (2009)
prelomovy film ako metrix ... statočne srdce ... treba vidiet
Ocelová pěst (2011)
konecne film s pribehom konečne niečo ine niečo čo tu ešte nebolo konečne odychovy film pre chalanov
Útěk do divočiny (2007)
nečakajte od toho vela pribeh samotara ktory doplati na vlastnu chybu ibaze troška upraveny ... druhykrat nikdy
Můj otec je šílenec (2012)
da sa to prča odzačiatku