Oblíbené seriály (6)
Dexter (2006)
pozor nakazlive
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
VINIKAJUCE zabavne a napinave sci fi nenudi a stale prekvapuje uz od prvej casti SG-1 je proti tomu chudobny braška odporucam
Teorie velkého třesku (2007)
M*A*S*H (1972)
Tak to sa da stale... DO KOLA DO KOLA
Lovci duchů (2005)
miny hororove poviedky preco nie
Frasier (1993)
milujem ten humor