Recenze (23)
Princ a pruďas (2011)
Až někdo natočí dobrou komedii bez toho, aby se všechno točilo jen kolem sexu, tak si zaslouží Oscara.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Takhle zemře Lord Voldermort? Víc k tomu fakt říct nedokážu, protože bych musela jinak vypsat všechny stupidní chyby tohohle filmu, což by bylo na dlouho. Ve zkratce: musíte být hodně špatnej režisér (scénárista, producent, ať už to má na svědomí kdokoli), abyste podělali tak výborný konec předlohy.
Zelený sršeň (2011)
Škoda, že začali tak dokonalou scénou s Waltzem a Francem, tu už nepřebili. Rogen je stejný jako ve všech filmech a jediným důvodem proč se dívat dál byl vážně jenom Waltz.
Východní přísliby (2007)
Možná bych uvažovala i o pěti, ale ten konec to pohřbil.
She's a Fox (2009)
Celkem příjemný kraťas. http://www.youtube.com/watch?v=wgCwPcWkaUo&feature=related
Děcka jsou v pohodě (2010)
První film, ve kterém mi Julianne Moore připadala sympatická. Příjemně naladěný snímek se skvělým obsazením.
Vysloužilí lvi (2003)
Na hranici tří a čtyř hvězdiček, ale žádnýmu ze tří hlavních herců nelze dát jen tři. Scény z Afriky jsou trochu mimo mísu, konec funguje jako celek, ale zakončili to až podezřele dokonale a všechno jim vyšlo. Michael a Robert tvoří dokonalé duo, které předčí i Jacka s Morganam v Bucket Listu.
Requiem za sen (2000)
Hodně silné 4*.
A.I. Umělá inteligence (2001)
2* za neuvěřitelný výkon Osmenta a 2* za Teddyho. Ten konec mě trochu zklamal, ale jinak slušný nadprůměr.
Mezi dvěma kapradinami (2008) (pořad)
S Charlize a Bradleym mě to dostalo, ale s Natalie a se Cerou mi to přišlo trochu... až moc úchylný. // Zajímalo by mě, kdo tam dokopal Seana Penna.