Poslední recenze (6)
Hobit (1966)
Ze začátku mi vadila animace, ale občas celkem ujde. Příběh je pravda trochu jiný, ale jádro zůstává zachováno a koneckonců při délce 10 minut nelze čekat zázraky.
Cesta draka (1972)
Tenhle film byl pro mě celkem zklamáním, sice jsem i vzhledem k rozpočtu nečekal bůhví co, ale prvních 30 minut bylo naprosto zbytečných (řekněme, že na uvedení do problému by stačilo 10min.) a ani souboje až na závěrečné 3 také nic moc i ve Velkém šéfovi mi přišli lepší. Ale je pravda, že ten finální Bruce Lee vs. Chuck byl hodně dobrý, bohužel to je asi jediné pozitivní na filmu a to je celkem málo.
Renesance (2006)
Vizuální stránka velmi pěkná, ale bohužel základní premisy příběhu už tady v mnoha obměnách byly. Možná to chtělo malinko dotáhnout příběh třeba vyrovnáním se s hlavním padouchem.