Recenze (112)
Rekrut (2022) (seriál)
Velké překvapení
Drž se blízko (2021) (seriál)
Velké překvapení 🙂
Arrow (2012) (seriál)
1.-3.serie
Vysloužilí lvi (2003)
Velmi příjemné překvapení, i slza ukápla... dva staříci "vysloužilí lvi" jsou kouzelní
Vyměřený čas (2011)
Svět kdy za čas, který máte, platíte... a moc v rukou mají ti mocní a ostatním jen ubírají a ubírají... Tenhle film je blíž realitě než se zdá. A Justin... umí i hrát.. a jeho máma je třináctka :)))
Potomci lidí (2006)
Pláč novorozeněte, který nikdo neslyšel několik let, mluví za vše... výborná scéna a skvělý film od začátku do konce
Legenda o Jiřím a drakovi (2004)
Prostě pohádka, kde Patrick Swayze neví, jestli je ten hodnej nebo zlej :)
Dračí srdce (1996)
Parádní pohádka a super drak... ale ten princ.. zlej a ještě ošklivej :)))
10 000 př. n. l. (2008)
Lepší než se podle hodnocení může zdát...
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Lepší než první... a výborný v kině.. celé dvě hodiny jsem se výborně bavila. Dva fešáci, poutavý děj a inteligentní humor...