Recenze (310)
The Last of Us (2023) (seriál)
Nechci tu ten seriál očerňovat, to už zvládli tvůrci u většiny postav, já jen doufal, že to nebude tak hrozné, ale přecenil jsem se. Na tu ženskou se fakt nevydržím dívat.
Matrix Resurrections (2021)
Co by se tak dalo pochválit? Hmm... To 4k rozlišení se jim fakt povedlo. Bravo!
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Kočkopes. Někdo tu chtěl vytvořit něco mezi Deadpoolem a Jokerem a vznikly z toho Krotitelky duchů.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Nechutnej digibordel. Tfuj..
Krvavá nevěsta (2019)
Krvavá komedie. Horor žádnej. Čekal jsem to horší.
Kokoti na neděli (2021) (pořad)
Snaha tam je.
Nenasytná (2018) (seriál)
Byl jsem nucen tuto hrůzu pasivně sledovat a už, prosím, nikdy víc!!!
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Vynikající příběhy jednotlivých epizod střídají ty slabší, těch je sice většina, i tak ale mají všechny suprovou animaci. Za nejlepší díly pak považuji 1,3 a 7.
Total Recall (2012)
Celou dobu to vypadalo jako docela povedený remake, pak ale přišlo posledních dvacet minut a já jen nevěřícně koukal na jedno WTF za druhým.
Spojenec (2006)
Škoda, že je to tak zdlouhavé. Kdyby to o 15 minut zkrátili, tak by to tomu jen pomohlo. Slabší čtyři.