Recenze (753)
Volha - BALBA (2023) (epizoda)
Super kousek po dlouhé době od české televize! Třesu :D
Power On: The Story of Xbox (2021) (seriál)
......Mělo to příšerný časovač, který ukazoval spouštění systému Windows. Nabootovat počítač trvalo před 20 lety asi tři minuty. Mohlo to trvat déle, pět, šest minut. Ti kluci si hráli s počítačem, vytahovali věci, které nebyly nutné, měnili BIOS. Zapnul jsem to a bootovalo se to tři, čtyři sekundy. Bill Gates málem přeskočil stůl, byl tak nadšený, když to viděl. Bill se rozhlédl kolem... „Kruci, proč Windows takhle nenajíždí pořád?“ Jo. Bill to chtěl vidět víckrát Říkal: „Vypněte to a udělejte to zas.“ Viděl jsem, jak mu spadla čelist. Chlap, co toho o počítačích ví víc, než bude kdy vědět většina lidí na světě, viděl nejspíš poprvé počítač naběhnout okamžitě...
Jmenuju se Sára (2019)
Mladé slečně bylo 14 a celou rodinu nevyvraždili nacisti, každopádně je to dobře natočený psychologický film plný dramatických zvratů tehdejší temné doby.
Greyhound (2020)
Dostal jsem to, co jsem přesně očekával, i když je teprve polovina roku za námi, troufám si říci, že pro mě asi nejlepší film roku! Vypil jsem svůj šálek kávy :)
Nesmrtelný (2019)
Pecka....comeback Cira!
Agent (2019) (seriál)
Perfektní atmosféra tehdejší Sýrie, špionáž...Střední východ.
Suburra: Krvavé předměstí - Řekni mi pravdu (2019) (epizoda)
Skvělé! Plno zvratů na konci, těšing na třetí sérku :)
Černobyl (2019) (seriál)
Čest lidem, kteří se podíleli na odvrácení zkázy při havárii v Černobylu!
Gomora - Träume sind nichts für uns (2019) (epizoda)
Velkolepé finále! Arrivederci v 5.sérce!!
Avengers: Endgame (2019)
Thor má rád 12ku pivko, super, já taky :D