Oblíbené seriály (6)
Živí mrtví (2010)
Poutavý příběh, skvělé efekty, chytlavost, skvělá hudba. Seriál, který jde proti proudu současné produkce seriálů.
Expozitura (2009)
Čtvrtá hvězda (2014)
Jsem zvědav na další díly. Viděl jsem zatím díl z 13.1. a neskutečně mě pobavil. Odpočinul jsem si od přereklamovaných konkurenčních seriálů, chytl mě humor postav a celkové udivení na co se to vlastně v televizi dívám :-D. Marta Issová tomu dává skvělou tečku a hlášky Ivana Trojana jsou bezkonkurenční "Ty vole a kam dopadne ten vozík" :-DDD
Okresní přebor (2010)
Titanic - krev a ocel (2012)
Uchvátily mě efekty, autentičnost doby. Překvapili pro mě noví herci například půvabem Alessandra Mastronardi. Seriá perfektně zobrazuje zákulisí stavby lodi, společenské postavení jednotlivých postav a problematiku tehdejší doby. Celkově nám ukazuje co vše stojí za stavbou lodi jakou byl Titanic.