Oblíbené filmy (10)
Počátek (2010)
Obvyklí podezřelí (1995)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Muž v ohni (2004)
K tomuto filmu nemám co dodat,neuvěřitelnej,nadupanej a kdo si ho pustí nadabovanej,tak je u mě kulturní barbar:-)).V originále je naprostá lahůdka slyšet angličtinu,mexickou španělštinu a když na mostě křičí Dakota "Creasy" je to prostě nejvíc!!! :-))
Prolomit vlny (1996)
Kdysi před lety jsem tento film viděla na čt2 v rámci nějakých večerů klubu náročného diváka:-)),myslela jsem si,že to bude blbost,ale to co jsem viděla,mě naprosto nadchlo.Jeden z nejlepších filmů o lásce a sebeobětování.Brečela jsem ještě půl hodiny po skončení závěrečných titulků.Neskutečně silnej film.