Recenze (967)
Beetlejuice (1988)
Pořádně ujetá komedie, která BAVÍ. O kolika podobných komedií jejichž hlavní představitelé jsou od začátku mrtví, můžete něco podobného říct?
Ben Hur (1959)
Možná přece jenom moc dlouhé a patetické. Ale viděl jsem to v televizi...
Bez konce (1985)
Po dlouhé době opět film, který mě pořádně chytl za vnitřnosti a roztročil je jak na centrifuze... Těžká deprese, až Bergmanovské dusno a minimum naděje... Nechá vás sáhnout si hluboko do morálního svědomí a pořádně si připomenout a užít všechny vaše bolestivé ztráty...a přitom se pořád nejedná o nesnesitelně těžký film, Kieslowski zapojením metafyzična dokáže vnitřně kruté scény střídat s jímavě lidskými a dojemnými... výjmečný zážitek, kterému jsem zcela podlehl - na konci mě autoři měli přesně tam, kde chtěli a to je dobře.
Bezstarostná jízda (1969)
Hudba je úžasná. Herci jsou úžasní. Kamera je úžasná. Atmosféra je úžasná. Sakra, jak je možné, že se film stal klasikou?
Big Lebowski (1998)
"Donny neser se do toho!!!!"
Billy Elliot (2000)
Charming!!! Opravdu nádherný, velice křehký příběh bez hluchým, či slabších míst... Světová kinatografie má ve Stephenu Daldrymu zaděláno na budoucího klasika :)
Bio Ráj (1988)
Trochu příjemného kýče nikdy neškodí... čtvrtá hvězda je v tomto případě pouze a jenom za Phillippa Noireta...
Birdman (2014)
Bez debaty nejvíc strhující film roku 2014, Inarritu posunul hranice filmového vyprávění zase o kousek dál a herci se vyhráli z podoby...
Blade Runner (1982)
Podle mě nejlepší sci-fi (nebudeme se dohadovat jak je to s Vesmirnou odyseou, ok?) všech dob s dokonalou hudbou
Blaník (1997) (divadelní záznam)
"Kubánské kleště ne. Kastrovat ho nebudem..."