Recenze (967)
Bournův mýtus (2004)
Doslova příval filmové energie. V podstatě stejné jako u pozdějšího Ultimáta - celkem pitomoučký příběh, na kterém ale Greengrass dokazuje, že ve formální a vůbec režijní stránce těchto rychlých moderních a vlastně svým způsobem komerčních filmů na něj v současné době nikdo nemá (oproti zcela mdlému a nezajímavému přístupu Douga Limana u Agenta bez minulosti)...
Bratři Bluesovi (1980)
Musím přiznat, že jejich ledový klid je pro mě neodolatelný :))
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Ano, Coeni natočili spoustu lepších filmů, ano, struktura a stavba Bratříčka je trochu roztříštěná a ano, proto chvílemi celkem nudí a chybí mu poctivé tempo...a ano, bylo už natočeno mnoho lepších filmů na téma útěk z vězení (i když se jedná asi o nejoriginálnější využití témat z Homérovy Odyssey)...ale když ono je to tak krásně a šíleně bezprostřední a odvázané!!!!! Nečekejte ale čistou komedii, tou Bratříček určitě není, ačkoli v něm něco humoru je, nenechte se zmást a prostě si tento úlet užijte... 3,5*
Bratři Karamazovi (1981) (divadelní záznam)
záznam opravdu perfektního představení, mohu jen doporučit...
Brazil (1985)
Opravdu vynikající "sci-fi", přesně podle mého gusta. Velmi nesnesitelná vize budoucnosti+úžasný Palin+černo černý satirický humor... Kombinace, která tvoří dokonalý film ...
Brněnský masakr zubařskou vrtačkou (2004) (amatérský film)
Nuda, ale zuby zabolely :)
Brook by Brook, portrait intime (2002) (TV film)
Viděl jsem v originále s anglickými titulky, tak mi možná něco uniklo, ale jinak se jedná o klasický dokumentární portrét osobnosti...
Brutální Nikita (1990)
Nikita měla u mě tu smůlu. že ve chvíli, kdy jsem si zamilovával Magickou hlubinu a především Leona mě tenhle film minul...a dnes už prostě nemůžu při vší úctě brát tuhle pohádku vážně... ale čistič Victor, který nikdy nenechává rozdělanou práci je vážně něco :)
Bublina (2005)
Tenhle film má moji nehynoucí podporu a obdiv. Soderbergh natočil film jednoduchou minimalistickou formou, ze které banalita a obyčejnost dní přímo odkapává, kde jsou všichni naprosto přirození a dokazuje, že skutečně dobrý filmař natočí zajímavý film i bez hvězd, velikého rozpočtu a studiem za zády... Není to asi film pro každého, ale mě velmi sednul... 4,5*
Bucking Broncho (1894)
o ničem, ale kus historie to je