Oprovdu bezchybný film! Atmosféra je pohlcující, žádné filosofování mi nevadilo a vůbec vše je zde opravdu v dokonalém souladu a naladěno na mé vlně! Krásný zážitek, na který se dá koukat pořád dokola...
silný a vysoce imaginativní film, jehož fantazie nemá omezení... jen mi dost vadily ty neustálé nevkusné klobouky Giuliety Masinové... nedokážu si představit, že by si na hlavu někdo dobrovolně nasazoval něco podobného :)
Pozor, hodnotím pouze originální verzi, kterou jsem před lety viděl v kině, nevím, jak bude film působit nadabovaný... Jinak, je pravda, že je plný samoúčelností a po zamyšlení je tak trochu o ničem, ale kouká se na něj dobře, někteří herci se snaží, dva tři dialogy jsou skvostné a hudba je velmi lahodící. Celé je to evidentně inspirované Tarantinovým Pulp Fiction, bohužel to postrádá jeho lehkost... ale pokus to je slušný a určitě stojí za shlídnutí.
Velmi pomalé tempo, nevzrušivý dokumentární styl téměř bez akcentů a já si pořád říkal, o co vlastně jde a jak spolu všechny ty příběhy souvisí (prozradím, že mizivě, ale na tom nesejde)... Potom ale film skončil a během několika sekund se to ve mě všechno rozložilo a já seděl s otevřenou pusou a koukal až do konce titulků... velmi nečekaná katarze a silné plusové body...ten film chce trpělivost, odmění se za ní... 4,5* za to, že ani napodruhé se kouzlo nevytratí...
Na poprvé celkem nuda (spíš 2*), protože jsem neměl snad žádné vodítko, jak se v příběhu orientovat, nepoznával jsem, kdy která postava lže, kdy mluví pravdu apod. Napodruhé, když jsem věděl, jak se věci mají, to bylo už jiné kafe!!! teď je to opravdu výborný film, s dokoknalou atmosférou a perfektními herci, mezi kterými vyčnívá snad jen naprosto perfektní Helen Mirren...a především dokonale režírujícím Altmanem !!!
Asi budu za humpoláka, ale s Eastwoodem mám trochu problém... jeho filmům se nedá prakticky nic vytknout, a Torino je jeden z nejčistčích filmů, které natočil, ale mě prostě vadí, že už v prvních deseti minutách filmu podá všechny informace k tomu, aby se dalo lehce odhadnout o čem celý zbytek bude, jakým způsobem bude odvyprávěn a jak to celé skončí...a potom to vše vlastně "jen" bez přešlapů naplní...vadí mi nebýt překvapován...3,5 hvězdy...
Těžká debilita...Ty holky byly neuvěřitelně otravné a stupidní... PS. : Na celém Grindhouse projektu jsou nejlepší některé fiktivní trailery - Don´t vede :)
Nechtěně komický válečný film. První třetina je asi nejulítlejší náboženská agitka v dosahu, druhá třetina by se mohla jmenovat Monty Python´s Full Metal Jacket a po takové náloži už snad ani nejde brát vážně obligátní Gibsonovské násilnické porno (které se válečnou vřavou spíše opájí), o závěrečném nemístném patosu nemluvně... Opravdu "neodolatelně" směšné... A to říkám s plnou úctou k válečným hrdinům.
První záběr je opravdu neobyčejný, stylový, a dechberoucí...De Palma si s ním musel zase pořádně vyhrát. Škoda, že zbytek filmu už tak zajímavý není. De Palma sice pořád dělá co může, ale jedná se spíš o formální manýrismus. Ale pořád je to to nejzajímavější na celém filmu, protože scénář je neskutečně stupidní (kdo je v ději kdo zjistí pozorný divák už po přečtení anotace), herci nezajímaví, napětí po prvním záběru už jen upadá, atd. Prostě vrchol filmu přichází s prvním střihem...
Pravděpodobně nejsyrovější Bergmanův film... první půlhodina je relativně normální, ale potom přelétnou stíhačky, válka se začne týkat i obou hlavních postav a začne peklo! Nejzapamatovánííhodnější je především veslování přes moře plné mrtvol... Liv Ulman i Max von Sydow jsou úžasní, především von Sydow dokazuje,že přemíra citlivosti se snadno mění v necitlivost a že největší sobci vznikají z těch nejslabších jedinců... Ve Skammen je ale především naprosto výborná kamera Svena Nykvista, který tvoří velikou část působivosti snímku. Počínaje Personou chytil Bergman velmi svěží nový směr!!!
Místy zajímavé, ale kouzlo Jehňátek je ta tam a místo pokračování sledujeme jakoby úplně nový, hloupý, explicitně pojatý thriller, ve kterém po nás autoři chtějí,abychom simpatizovali s kanibalem... Problém je ve špatném výběru... Scott je skvělý režisér, ale všechny jeho vizuální kouzla se k Lectrovi prostě nehodí...o co lépe fungoval Demmeho "klasický" přístup k látce, že?
Rozhodně jedna z nejoriginálnějších a "nejujetějších" českých komediích vůbec !!! Pekelně vtipná a ironická záležitost, jen škoda toho utnutého konce...
Film mě sice zhruba od poloviny hrozně iritoval, ale je to opravdu něco (i na dobu vzniku) dost originálního a ujetého, takže přimhouřím oko v puse a dám tři* ... A pro případné zájemce pozor, horor je to asi takový, jako je Help! od Beatles akčním filmem...
Opravdu dobrá komiksová adaptace,která předloze neuškodí a ani se na ní "nevozí" ... slušná atmosféra, bezchybný Ron Perlman patří mezi největší klady filmu. Zápory jsou slabé akční scény, celkem nudná zápletka (bohužel) i nevýrazní záporáci (snad kromě Kroenena)... ne že by byly špatní,a le bohužel nemají téměř žádný prostor svoji postavu rozehrát, což např. u Rodena přijde na škodu.... Záporné postavy prostě na konci vyšumí do prázdna... A mimojiné si také začínam myslet že systém "nováčka v týmu" začíná být už dosti okoukaný...
Hellboy je prostě bezva. I když příběh, děj a dialogy jsou tentokrát opravdu stupidní a na úrovni libovolné epizody ze čtyřlístku a jemu podobných periodik, ale kruci, o děj tu tentokrát ale opravdu nejde !!!! Jde tu o atmosféru (ta je úchvatná, celý film působí jako jeden z těch filmů, u kterých jsem jako škvrně uslintával blahem) a jde o fantazii. Del Torova imaginace tentokrát tryská z každého záběru filmu neuvěřitelným proudem (člověka tu potkáte maximálně tak na pět minut) a navíc není del Toro zatížen nemístnou a křečovitou snahou o "umění" (které mu stejně nejde) a může se plně soustředit na to, co umí a co mu jde nejlépe: tvorbu úchvatných nových světů, ve kterých se lze lehce zabydlet a postav, se kterými by nebyl problém zajít na pivo a případně se opít a mudrovat o životě (nebo třeba zazpívat "Can´t smile without you")...
Znalost knihy nevadí, a ani není nutností....hm, to se mi stává málo, že po přečtení knihy se mi následně zalíbí i film (i když místy zdlouhavý, trochu více střihu by nevadilo). Výtečný je Orson Welles a i Jon Voight...ostatní víceméně úspěšně slouží výborné předloze.
Moje komentáře
Ghost in the Shell 2: Innocence (2004)
Oprovdu bezchybný film! Atmosféra je pohlcující, žádné filosofování mi nevadilo a vůbec vše je zde opravdu v dokonalém souladu a naladěno na mé vlně! Krásný zážitek, na který se dá koukat pořád dokola...
Giulietta a duchové (1965)
silný a vysoce imaginativní film, jehož fantazie nemá omezení... jen mi dost vadily ty neustálé nevkusné klobouky Giuliety Masinové... nedokážu si představit, že by si na hlavu někdo dobrovolně nasazoval něco podobného :)
Go (1999)
Pozor, hodnotím pouze originální verzi, kterou jsem před lety viděl v kině, nevím, jak bude film působit nadabovaný... Jinak, je pravda, že je plný samoúčelností a po zamyšlení je tak trochu o ničem, ale kouká se na něj dobře, někteří herci se snaží, dva tři dialogy jsou skvostné a hudba je velmi lahodící. Celé je to evidentně inspirované Tarantinovým Pulp Fiction, bohužel to postrádá jeho lehkost... ale pokus to je slušný a určitě stojí za shlídnutí.
Godzilla (1954)
Z filmového hlediska spíše zajímavé, než poutavé... No a Japonci měli asi z radiace skutečně slušné trauma
Godzilla Versus Disco Lando (1998)
Bože to je zase kravina....... Ale vtip s Yodou ještě funguje :)
Gomora (2008)
Velmi pomalé tempo, nevzrušivý dokumentární styl téměř bez akcentů a já si pořád říkal, o co vlastně jde a jak spolu všechny ty příběhy souvisí (prozradím, že mizivě, ale na tom nesejde)... Potom ale film skončil a během několika sekund se to ve mě všechno rozložilo a já seděl s otevřenou pusou a koukal až do konce titulků... velmi nečekaná katarze a silné plusové body...ten film chce trpělivost, odmění se za ní... 4,5* za to, že ani napodruhé se kouzlo nevytratí...
Gosford Park (2001)
Na poprvé celkem nuda (spíš 2*), protože jsem neměl snad žádné vodítko, jak se v příběhu orientovat, nepoznával jsem, kdy která postava lže, kdy mluví pravdu apod. Napodruhé, když jsem věděl, jak se věci mají, to bylo už jiné kafe!!! teď je to opravdu výborný film, s dokoknalou atmosférou a perfektními herci, mezi kterými vyčnívá snad jen naprosto perfektní Helen Mirren...a především dokonale režírujícím Altmanem !!!
Gothika (2003)
Výrazná obrazová stylizace děravý scénář nezachrání... Navíc mám rád horory u kterých se bojím... to se nestalo...
Gran Torino (2008)
Asi budu za humpoláka, ale s Eastwoodem mám trochu problém... jeho filmům se nedá prakticky nic vytknout, a Torino je jeden z nejčistčích filmů, které natočil, ale mě prostě vadí, že už v prvních deseti minutách filmu podá všechny informace k tomu, aby se dalo lehce odhadnout o čem celý zbytek bude, jakým způsobem bude odvyprávěn a jak to celé skončí...a potom to vše vlastně "jen" bez přešlapů naplní...vadí mi nebýt překvapován...3,5 hvězdy...
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Těžká debilita...Ty holky byly neuvěřitelně otravné a stupidní... PS. : Na celém Grindhouse projektu jsou nejlepší některé fiktivní trailery - Don´t vede :)
Grindhouse: Don't (2007)
asi nejlepší grindhouse fake trailer, má vtip, švih i atmosféru...
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Hrozná blbost,trochu bez tempa,ale příjemně sebeparodická a nehraje si na nic, na co nemá (oproti tarantinovu Death proof)...
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
Není to moc zábavné,ale má to značně úchylný nápad a Nicolas Cage pobaví :)
Guard Dog (2004)
Chudák paranoidní pes :)
Gumídci (TV seriál) (1985)
"Méďové, skáčou jako míčky gumové, v příbězích, co mají úroveň...." to mluví za vše...
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Nechtěně komický válečný film. První třetina je asi nejulítlejší náboženská agitka v dosahu, druhá třetina by se mohla jmenovat Monty Python´s Full Metal Jacket a po takové náloži už snad ani nejde brát vážně obligátní Gibsonovské násilnické porno (které se válečnou vřavou spíše opájí), o závěrečném nemístném patosu nemluvně... Opravdu "neodolatelně" směšné... A to říkám s plnou úctou k válečným hrdinům.
Hadí oči (1998)
První záběr je opravdu neobyčejný, stylový, a dechberoucí...De Palma si s ním musel zase pořádně vyhrát. Škoda, že zbytek filmu už tak zajímavý není. De Palma sice pořád dělá co může, ale jedná se spíš o formální manýrismus. Ale pořád je to to nejzajímavější na celém filmu, protože scénář je neskutečně stupidní (kdo je v ději kdo zjistí pozorný divák už po přečtení anotace), herci nezajímaví, napětí po prvním záběru už jen upadá, atd. Prostě vrchol filmu přichází s prvním střihem...
Hamlet podniká (1987)
"Hamlet byl hodné dítě. Nikdy neplakal. Nikdy nespal. Jenom seděl v koutě s podivným výrazem v očích..."
Hana a její sestry (1986)
Přiznávám, měl jsemtu čtyři*, ale o několik let a pár zkušeností později jsem přišel tu jednu přidat...:)
Hanba (1968)
Pravděpodobně nejsyrovější Bergmanův film... první půlhodina je relativně normální, ale potom přelétnou stíhačky, válka se začne týkat i obou hlavních postav a začne peklo! Nejzapamatovánííhodnější je především veslování přes moře plné mrtvol... Liv Ulman i Max von Sydow jsou úžasní, především von Sydow dokazuje,že přemíra citlivosti se snadno mění v necitlivost a že největší sobci vznikají z těch nejslabších jedinců... Ve Skammen je ale především naprosto výborná kamera Svena Nykvista, který tvoří velikou část působivosti snímku. Počínaje Personou chytil Bergman velmi svěží nový směr!!!
Hannibal (2001)
Místy zajímavé, ale kouzlo Jehňátek je ta tam a místo pokračování sledujeme jakoby úplně nový, hloupý, explicitně pojatý thriller, ve kterém po nás autoři chtějí,abychom simpatizovali s kanibalem... Problém je ve špatném výběru... Scott je skvělý režisér, ale všechny jeho vizuální kouzla se k Lectrovi prostě nehodí...o co lépe fungoval Demmeho "klasický" přístup k látce, že?
Happy end (1967)
Rozhodně jedna z nejoriginálnějších a "nejujetějších" českých komediích vůbec !!! Pekelně vtipná a ironická záležitost, jen škoda toho utnutého konce...
Hard Boiled (1992)
Děj je skutečně primitivní... celý film tak za tři,a le poslední půlhodinka to vytahuje o jednu nahoru!
Hausu (1977)
Film mě sice zhruba od poloviny hrozně iritoval, ale je to opravdu něco (i na dobu vzniku) dost originálního a ujetého, takže přimhouřím oko v puse a dám tři* ... A pro případné zájemce pozor, horor je to asi takový, jako je Help! od Beatles akčním filmem...
Hellboy (2004)
Opravdu dobrá komiksová adaptace,která předloze neuškodí a ani se na ní "nevozí" ... slušná atmosféra, bezchybný Ron Perlman patří mezi největší klady filmu. Zápory jsou slabé akční scény, celkem nudná zápletka (bohužel) i nevýrazní záporáci (snad kromě Kroenena)... ne že by byly špatní,a le bohužel nemají téměř žádný prostor svoji postavu rozehrát, což např. u Rodena přijde na škodu.... Záporné postavy prostě na konci vyšumí do prázdna... A mimojiné si také začínam myslet že systém "nováčka v týmu" začíná být už dosti okoukaný...
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Hellboy je prostě bezva. I když příběh, děj a dialogy jsou tentokrát opravdu stupidní a na úrovni libovolné epizody ze čtyřlístku a jemu podobných periodik, ale kruci, o děj tu tentokrát ale opravdu nejde !!!! Jde tu o atmosféru (ta je úchvatná, celý film působí jako jeden z těch filmů, u kterých jsem jako škvrně uslintával blahem) a jde o fantazii. Del Torova imaginace tentokrát tryská z každého záběru filmu neuvěřitelným proudem (člověka tu potkáte maximálně tak na pět minut) a navíc není del Toro zatížen nemístnou a křečovitou snahou o "umění" (které mu stejně nejde) a může se plně soustředit na to, co umí a co mu jde nejlépe: tvorbu úchvatných nových světů, ve kterých se lze lehce zabydlet a postav, se kterými by nebyl problém zajít na pivo a případně se opít a mudrovat o životě (nebo třeba zazpívat "Can´t smile without you")...
Herkules v New Yorku (1970)
odpad!Tak tohle opravdu ne-e :) I když svým způsobem jsem se bavil...
Highlander (1986)
Blbost,ale jako malej jsem jí viděl snad milionkrát... na kazetě dabovanou jedním, nevzrušivým hlasem :)
Hlava 22 (1970)
Znalost knihy nevadí, a ani není nutností....hm, to se mi stává málo, že po přečtení knihy se mi následně zalíbí i film (i když místy zdlouhavý, trochu více střihu by nevadilo). Výtečný je Orson Welles a i Jon Voight...ostatní víceméně úspěšně slouží výborné předloze.
Hnus (1965)
Prostě měla blbej tejden no...