Recenze (967)
Sedmikrásky (1966)
Celková myšlenka nakonec vyznívá trochu plakátově, ale filmařsky se jedná o suverénní arcidílo!!!!
Transformers (2007)
Prakticky totéž co u Dne nezávislosti - jedna z nejdražších filmových sr*ček v historii, kterou tvoří filmové efekty tak monstrózní, že je vlastně nepřehlédnutelná a že si jí užijete, až už chcete, nebo ne... Jestli chcete vidět jak krásní, mladí, úspěšní, těžce nadržení a přiměřeně bohatí američané zachrání za 150 milionů dolarů v herecké křeči a ve zpomaleném pohybu zemi před naddimenzovanou digitální hrozbou, máte možnost... Jednoduchost a funkční podlézavost filmu zaručena.
Divoké vlny (2007)
MIlionkrát ohraný naivní pohádkový příběh/nepříběh a kalkulem zavánějící původní nápad (tučňáci na surfu - to musí přeci zabrat!) jsou jediná dvě negativa, které lze potenciálně vytknout... jinak vše ostatní (postavy, humor, prostředí, atmosféra, paradokumentární forma atd.) je tak NEODOLATELNĚ ŠÍLENÉ a zábavné, že si film užívám pořád znovu a znovu a znovu... PS. : Viděl jsem jen původní znění, které určitě dělá také hodně...
Agent bez minulosti (2002)
Přes všechny kvality, které tento film má, je to vlastně místy dost nudné... teprve v porovnání s tímhle vynikne vklad, který do série dal svým hyperakčním stylem Greengrass...
Horší už to nebude (2006)
Forstert prostě ví jak na to!! Po úžasném Plesu příšer (který byl přece jen z trochu jiného soudku) si mě opět na sto procent podmanil tak, že nemohu jinak než za čistých 5*... I ta postava Maggie Gyllenhaal není za tuctovou blbou krávu, jak bývá v romantických komediích zvykem (i když na Emmu Thompson samozřejmě nemá).... "Musíme zjistit, jestli jste v komedii, nebo v tragédii. Je někdo kdo vás nenávidí?" - "Jsem daňový úředník, všichni mě nenávidí. Nedávno jsem prověřoval ženu, která mě okamžitě poslala do háje" - "No, to zní jako komedie..."
Zvrácený (2002)
Jediné, co Noé/režisér dokázal bylo, že Noé/kameraman umí přetvořit do zdánlivého smyslu i nejhloupější a nejzvrhlejší nápady Noého/scénáristy... Prázdná a zbytečná bublina...
A teď něco úplně jiného (1971)
No jako film to sice neobstojí ale... Co na tom, že to jsou již stokrát viděné scénky (a mnohdy doopravdy v původním provedení lepší), legrace je to pořád náramná (jeden vtip je dokonce smrtící) a podvratná
Putování tučňáků (2005)
Sněhobílá planina a čutňáci... jejich kukuč je mi podezřelý už od Wallace & Gromita a (roztomilost neroztomilost) zůstává podezřelý i nadále... Pozor na ně, určitě něco kujou !!!
Ztracená dovolená (2006)
Rozhodně velmi vtipné, i když se celou první polovinu jedná spíše o takové natažení "rozboru fotografií ze Zvětšeniny" ... trochu více spádu na konci by také neuškodilo, ale jinak velmi zábavný film... 3.5* s tím, že uvidíme, jestli po těchto fotkách něco zůstane třeba za dalších několik let...
Boat (2007)
Lynch si neměl nikdy kupovat digitální kameru, co jí má, jde to s jeho filmy z kopce :(