Oblíbené seriály (8)
Království (1994)
Městečko Twin Peaks (1990)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Dekalog (1989)
Celkově nazastupitelná opravdu filmová hodnota!!! Co jsem ještě nepochválil v dílčích částech.... jo, krásná, emotivní hudba v každém díle:)
Andělé v Americe (2003)
Herecky a režijně bezchybné, scénář má velmi silné momenty a je svým způsobem také perfektní... ale řekl bych, že formát (třebas tří-čtyřhodinového) zhuštěného filmu by tomu slušel přeci jen trochu víc...
Rick a Morty (2013)
Kancl (2001)
Velmi vtipný, i když v podstatě děsivý (minimálně pro mě) seriál, který je velmi netradiční a úplně se mi příčí použít slovo seriál... osvěžující, originální, a místy i dost depresivní...